JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ella satsar hårt - tömmer stallet
Bukefalos 30 år!
(Norra Västerbotten)
Hon blev årets amatör och årets komet. I morgon kan det bli en ny klang och jubel-föreställning för Gabriella Laestander.
- Det är inget tvivel om att Face The Evil är bästa chansen, kommenterar "Ella" som har sex hästar till start när Skelleftetravet dukar upp till V65-tävlingar.
http://www.norran.se/sektion_c.php?id=771643&avdelning_1=101&avdelning_2=0
Moderator
John är tillbaka i sulkyn
Hästnyheter (Norra Västerbotten)
Travkusken John Östman är tillbaka på tävlingsbanan igen. Men att sätta sig upp i sulkyn igen - fem månader efter...
Startad av Gunnar
21 Apr 2007
Svar: 0
Visningar: 1 000
Hästnyheter
Dalino blev ett lyckoköp
I början av december hittade Nathalie Jonsson en annons på internet där kallblodet Dalino var till salu. Den...
Startad av Gunnar
1 Feb 2007
Svar: 2
Visningar: 1 222
Hästnyheter
Christian bytte sida
När han fyllde 20 år hade han aldrig klappat en häst. Sex år senare är han nu på väg att bli Skelleftetravets...
Startad av Gunnar
13 Nov 2006
Visningar: 1 170
Hästnyheter
Satsar på hästtidning
Kusinerna Åsa Wikberg, Sunne, och Carina Kvist, Skellefteå, vågar satsa på det de egentligen vill
- att göra...
Startad av Gunnar
7 Jan 2007
Visningar: 1 074
Hästnyheter
Vad ska min son betala?
Samhälle Själv har jag aldrig varit 18 år i en familj där det varit ont om pengar. I den här artonåringens liv blir det nu ganska plötsligt ont...
Palermo
2 minuter sedan
Svensk politik 9
Samhälle Jag tycker också, @corzette , att det är otippat att du är så emot islamister. Som antifeminister bör ni ha åtminstone en grundläggande...
Capybara
32 minuter sedan
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Det förstod jag med dragpunkten är den samma oavsett om man drar däck eller kedjor, bara att kedjor är skonsammare. Men då är du...
Viva
12 minuter sedan
Svar: 661
Visningar: 60 923
Hund
Rallylydnad
Hundträning Smart, tänkte inte så långt 🙈 , jag tror att jag känner flera som kör mästarklass så jag kan ju be nån av dom skicka ett meddelande när...
igbest
58 minuter sedan
Svar: 408
Visningar: 39 069
Hund