Eller hur syns det skillnad? *bild*

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Lord_Calvert
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 117
  • Visningar Visningar 9 652
Sv: Eller hur syns det skillnad? *bild*

Vilken skillnad:) Bra jobbat!:bow:

Tack... Du kan läsa lite längre upp hur jag har gått till väga...Inga jätte stora förändringar o ingen viktminskningsprogram behövdes! :p

Hej!

Ta inte det här på fel sätt men är du säker på att det är samma person på båda bilderna??
Vilken förändring!!!!
Du måste vara såå stolt över dej själv!!
Grattis!

/ Lavinia

:rofl: :rofl: varför skulle jag lägga ut två olika personer? Det är jag på båda bilderna även om man kanske inte tror det! Jag är jätte glad att det blev sånt stort resultat, trodde bara jag hade tappat några kilon...men icke :D

Tack allihopa! :banana: Det är ju inte så lätt att se skillnaden själv, märks väl bara på kläderna..Så när jag såg bilderna så va jag i chock o inte minst när jag vägde mig!!!! :D Många har ju sagt att det synts skillnad, men det har jag inte trott själv!! Dock en bit kvar till slutmålet, det är bara att hänga i!! :smirk:

vilken skillnad!! bra jobbat! fin häst btw ;)

:rofl: jisses, innan var mitt ansikte som en boll, nu har jag iaf inte dubbelhakor överallt :angel:

Tack :smirk:

Bra Jobbat!

Kul att se när folk lyckas med det de vill!

Grattis igen!

Oj! syns verkligen skillnad särskilt i ansiktet! har själv funderat på att ut och springa några gånger i veckan och bli av med "kalas kulan" men det är ju så svårt att hinna med allt som ska göras!

Lycka till med att nå ditt mål! :banana:

Tack Zindy16 :)

O tack till Athenalover.... Det syns ju även på kavajen, den är nästan för stor nu... :p Känns på alla ridbyxor också, om dom inte är nytvättade :smirk: Och så har jag ju märkt det på mina vader med.. så jag kunde äntligen hitta ett par chaps som passade...även om målet är att komma i ett par snygga stövlar :D

Ja, eftersom jag endast tävla klubbtävling så får man det! Dock har jag andra nu som jag inte passade i innan! Ska ut på lokala.....

Som alla andra sagt är du jätteduktig.

Det är mitt nyårslöfte att ut och gå/springa!

Men ville bara säga att du är så himla söt! Sådan häst - sådan ryttare ;)

:rofl: Tack du! :D
Fast på första ser jag ut som en köttbulle, en riktigt rund en..kanske hästen med? :D :D

Du är min inspiration i år!!
Mitt nyårslöfte är att motionera ca 3 ggr/vecka, ska verkligen försöka hålla det!

Grattis till dig, en stor eloge!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 198
Senast: Jamtland
·
Hundavel & Ras Hej! Ni har säkert sett hundratals av dom här trådarna, ni har säkert också sett hundra av dom här trådarna som börjar med "Ni har...
Svar
17
· Visningar
1 994
Senast: MiniLi
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
21 099
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 486
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka