Eller hur syns det skillnad? *bild*

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Lord_Calvert
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 117
  • Visningar Visningar 9 652
Sv: Eller hur syns det skillnad? *bild*

Du är min inspiration i år!!
Mitt nyårslöfte är att motionera ca 3 ggr/vecka, ska verkligen försöka hålla det!

Grattis till dig, en stor eloge!

:o Ojdå...!:D Kämpa på då, allt går bara man vill!! :smirk: Håll igång även om det känns trögt.. Good luck! Och så får vi se fina bilder av dig också sen när du lyckats! :D

Jisses matilda!

Vad duktig du e!!!

Jag har inte tänkt på det så mkt, har ju sett dej rätt ofta, men vilken skillnad=)
ni e så söta, du å calle:)

:p :p Jaså, har du inte de? :D Men nu vet du iaf... ;) Tack:bump:

Jag måste säga RIKTIGT BRA JOBBAT :bow: :D
Du ser riktigt fräsch och snygg ut :D
Väldigt väldigt bra jobbat :D

man får ha chaps på lokal dressyr och hoppning med! jag rider själv med chaps och det är ingen som har sagt något men det är ju inte lika fint som men "riktiga" ridstövlar.

Men man får ju inte ha chaps med fransar som jag har på bilderna på lokal... Men nu har jag "vanliga", för nu är det dags att ut o tävla :d Skönt att man får på sig ett par nu, har längtat så... :p

Grattis! Du är ju jättesöt på "innan"-bilden också, men jag förstår att det är skönt att bli av med lite grann. Jag ska spara dina bilder och sätta skåpet till godislådan. Du får bli min inspiration till ett bättre leverne. Tack för det!

Din häst är jättefin! Fux är min favoritfärg, gärna i kombination med vita tecken. Hur stor är den?

Jättestor skillnad. Beundrar verkligen dig som klarat av det och lyckas hålla motivationen uppe.

:rofl: :rofl: Gör det! Fast ibland får man unna sig något :angel:
Han är väl någonstans runt 160.. fast han är rätt maffig, så han känns lite större!

Tack :smirk:

guud vad bra jobbat tjejen!! :bow:
fast ska du verkligen gå ner 10 kg till :eek: du e ju smal nu!

guud vad bra jobbat tjejen!! :bow:
fast ska du verkligen gå ner 10 kg till :eek: du e ju smal nu!

Tack! ;)
Jag är inte tillräckligt smal ännu, finns att ta på baken vettu.. O lite här o där.. Så smal är jag inte än, men på god väg... Men om man jämför med den andra bilden så kan man se mig som smal :idea:

Bra jobbat :banana: Tänkte börja själv på måndag.

:bump: Bra bra! Se till att inte skjuta upp det bara, det blir du bara lat av :) Då skjuter man upp o upp o upp... Lycka till!! :D

jag har faktist gjort 200 situps tre dagar i rad :banana: :)

:rofl: :rofl: Bra de du!! Håll igång då :D

Det är jättestor skillnad, bra jobbat!:bow: :)

wow vilken skillnad! Va duktig du har varit, verkligen :banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 198
Senast: Jamtland
·
Hundavel & Ras Hej! Ni har säkert sett hundratals av dom här trådarna, ni har säkert också sett hundra av dom här trådarna som börjar med "Ni har...
Svar
17
· Visningar
1 994
Senast: MiniLi
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
21 099
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 486
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka