Eltandborste

https://www.philips.se/c-e/pe/elektriska-tandborstar/sonicare/prestige-9900

Det är denna och den vibrerar liksom och man ”borstar inte med” utan mer håller så den borstar. Den kommer åt runt tänderna superbra! Jag har innan endast kört med en tandborste som kom in mellan mina tänder (trång mun) och denna klarar det utan att skada något.
Trist att den verkar ha utgått, verkar annars bra. Men det finns kanske andra som är ok de med. Just nu har jag Oral-b nu och har de typiska bieffekterna, främst med irriterat och tillbakadraget tandkött, och då trots att jag använder mildaste borsthuvudet som finns. Vill helt enkelt byta upp mig.
 
Trist att den verkar ha utgått, verkar annars bra. Men det finns kanske andra som är ok de med. Just nu har jag Oral-b nu och har de typiska bieffekterna, främst med irriterat och tillbakadraget tandkött, och då trots att jag använder mildaste borsthuvudet som finns. Vill helt enkelt byta upp mig.

Alla Sonicare bygger på samma rörelse, så du kan ju prova någon av de andra.
 
Visste inte att det fanns borsta som inte roterar, har inte känt ngt behov av det heller. Har inga problem med tandköttet men väldigt trångt så en liten borste prioriteras.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har aldrig ägt en eltandborste! Jag har dock förstått att de borstar mycket bättre än vanliga tandborstar så nu har jag tänkt...
Svar
8
· Visningar
682
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
725
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 951
Hemmet Köpte mitt hus av ett alkispar. Mycket av det slitna och förstörda har jag fixat men ett par saker har jag låtit vara eftersom det...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp