Görel
Moderator
Det stod pappa x mamma by morfar.Jag försökte hitta hur de har skrivit stammarna, men hittar inte. Normalt skrivs ju inte modern ut i startlistorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stod pappa x mamma by morfar.Jag försökte hitta hur de har skrivit stammarna, men hittar inte. Normalt skrivs ju inte modern ut i startlistorna.
Håller med. Men Om det skulle vara så att domarna ändrat paradigm och vissa äldre inte hunnit med skulle det kunna förklara? (tycker traven är tex mycket mjukare än jag sett på andra. Han sitter mer still än många andra tycker jag också och använder mer diskreta hjälper? och uttrycket hos hästen är inte kämpigt och stönigt utan nätt?)Fotograf-Kim är ju på plats och hon jobbar väl för Ridsport?
Jag blev väldigt glad över vinnaren men samtidigt lite förundrad. Dressyr som ska vara en sport där det krävs ÅR av skolning och styrketräning, hur kan en så ung häst vinna? Jag tycker att flera av de äldre hästarna såg lite stabbiga och stampiga ut. Inte så atletiska (undantag fanns så klart). Där vinner unga hästar verkligen...