Klostret!Där har du ju en poäng...
Eller, är du ond och vill sätta paddi i klostret ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klostret!Där har du ju en poäng...
Eller, är du ond och vill sätta paddi i klostret ??
ja jag säger ju det att det är ett sjuhelsike till alibi i så fall.
Nu har jag nästan aldrig spelat med Paddington när hon är ond, bara i min första lek - då var vi i lyan ihop- och sedan leken när hon blev outad av fio i borgmästarvalet. Så jag har ingen uppfattning av hur hon spelar som ond? Dock har jag reagerat på henne under leken, men just vad det gäller om mig så har jag ändå förståelse för att hon inte fått grepp om mig()
tack men nu spelar det ju ingen större roll tyvärr....
ang Dentaku så gick ju MikaTela på denne ganska så mycket i Peter Pohl diskussionen - borde MT ha gjort det om de var i lyan tillsammans?Samtidigt kan det vara så att @Dentaku är luden och ser en chans att sätta en god fio i klistret...
Nu var ju tankarna redan på g i leken iom @bollen__ s inlägg... bollen__ som jag har satt åt det goda hållet då hon har röstat "bra" och känns som att hon bidrar med sina teorier. Men så kommer paranoian - tänk om hon luras??
Jag röstar för att ulvarna räcker upp händerna!
rättar mig själv, det var ju ang Sven Nordqvist diskussionen (ånuharjagäntligenlärtmighansefternamnang Dentaku så gick ju MikaTela på denne ganska så mycket i Peter Pohl diskussionen - borde MT ha gjort det om de var i lyan tillsammans?
Vi får tänka på det till nästa Dl![]()
Det var det här jag reagerade på. Fio verkar vara helt säker på att hon skulle vara kvar vid kommande DL och den enda som mig veterligen kan vara det är någon i lyan.Vi har verkligen haft tur att få ut så många onda som vi fått och Två onda kvar känns inte som en omöjlighet. En ulv och kommandoran kvar!!! Nu ska jag sova och gå igenom leken i morgon!!
Det var det här jag reagerade på. Fio verkar vara helt säker på att hon skulle vara kvar vid kommande DL och den enda som mig veterligen kan vara det är någon i lyan.
Jag ser att hon menar på att det enbart är ängeln som borde ryka men jag köper ändå inte det resonemanget. Hur kan man veta vad onda tänker om man inte är en av dem?![]()
Det jag finner märkligt är att du är så säker på au ängeln skyddade sig själv (vilket bara ängeln borde vara), do var säker på att inte åka (vilket bara onda borde vara) och nu när jag går igenom dina inlägg så hoppar du från att fundera över q4 till att vara säker på hennes ondska till att sätta henne som god. Bara sådär.Fast vem blev käkad i natt? Tycker ni verkligen det är så konstigt att räkna ut det? Ängeln är väl den dom främst vill ha ut. Så ja , jag var rätt säker att vara kvar till denna DL, sen trodde jag kanske inte att Cirkus var just Ängeln och det var ju synd. Det hade inte gjort så mkt om dom hade valt käka mig istället! Ja jag förstår att hon kanske försökte förvirra ulvarna att ta någon annan men det där kopplade inte jag så jag förstörde väl det hela
Sen om jag hade suttit i lyan hade jag väl inte uttalat mig så tvärsäkert om vem lyan hade tänkt käka kanske.. hade väl varit rätt korkat![]()
I jakten på vem som reagerat på fio snubblade jag över detta:
fio undrar vad grejen är med Snurris, hur hon blev misstänkt så plötsligt, funderar på om Q räddas av lyan. cirkus svarar:
fio svarar:
Efter att cirkus har röständrat:
Hmm... känns som sagt som vemdetnuvar skrev - ganska medglidande, lite vända kappan efter vinden och hålla flera vägar öppna?
"Jag tänker inte ändra" - ser jag som ett försök att påverka cirkus - när cirkus sedan ändrar " du har en poäng, intressant att se snurris roll"
Vet fio att cirkus är god? Vet hon att de kommer att käka henne under natten? Jag får nästan den känslan av hennes inlägg. Och förutom cirkus sälv är det ulvarna som har bäst koll på ängeln i detta skedet av leken...
Jag hittar inte heller det superskumma med Snurris riktigt. Så om jag ändrar blir det till Artline
Det jag finner märkligt är att du är så säker på au ängeln skyddade sig själv (vilket bara ängeln borde vara), do var säker på att inte åka (vilket bara onda borde vara) och nu när jag går igenom dina inlägg så hoppar du från att fundera över q4 till att vara säker på hennes ondska till att sätta henne som god. Bara sådär.
Jag menar. Hur kan du vara så säker när jag själv sitter här och är osäker på precis allt?![]()
Fast om ängeln skyddat någon annan så kunde väl käket visst ha misslyckats? Det kunde ju ha varit just den personen de försökte käka.Det är väl ganska vanligt att Ängeln skyddar sig själv första natten eller? Hur skulle annars käket ha misslyckats första natten?? Så det kunde man väl vara rätt säker på...
När Snurrfian visade sig vara ulv så ändrade jag mig om Q , svårare än så var det inte! Det satte Q i en annan dagar som jag skrev.
Fast om ängeln skyddat någon annan så kunde väl käket visst ha misslyckats? Det kunde ju ha varit just den personen de försökte käka.
Nä men vem visste det förutom ängeln? Med tanke på att ulvarna har kommandoran som kunde ta bort ängelns skydd så tycker jag inte alls att det var helt självklart att ängeln skulle skydda sig själv. Därför låter det skumt när du var så säker.Fast det var det ju inte? Hur många änglar skyddar någon annan första natten? Ängeln har ju ingen aning om vem som är god förutom sig själv. Det är ju bara dumt att hävda något annat!
Nä men vem visste det förutom ängeln? Med tanke på att ulvarna har kommandoran som kunde ta bort ängelns skydd så tycker jag inte alls att det var helt självklart att ängeln skulle skydda sig själv. Därför låter det skumt när du var så säker.
Ängeln kan ju skydda ngn annan första natten som lyan försöker äta.Det är väl ganska vanligt att Ängeln skyddar sig själv första natten eller? Hur skulle annars käket ha misslyckats första natten?? Så det kunde man väl vara rätt säker på...
När Snurrfian visade sig vara ulv så ändrade jag mig om Q , svårare än så var det inte! Det satte Q i en annan dagar som jag skrev.
Men det har ju inget med det att göra? Om ängeln hade skyddat någon annan första natten. Så hade förmodligen ulvarna trott att det var ängeln. Så hade de tagit bort skyddet och ätit den personen. Då hade ju ängeln fortfarande varit kvar och kommandoran blivit av med den möjligheten.Fast första natten kunde ju inte kommandoran ta bort skyddet så det stämmer ju inte. Vi hade ju den diskussionen i början.
Ängeln kan ju skydda ngn annan första natten som lyan försöker äta.
Så uppfattade inte jag det om q4 ska se om jag hittar vad jag menar