Jag ska försöka få ihop något nu med risk för att det blir förvirrat eftersom jag måste dela uppmärksamheten mellan middag, hundar och datorn.
quarter4ever - En allmän notering är att misstankarna mot Q verkar kvarstå från flera håll. Det är väl i och för sig inte jättekonstigt, jag tycker fortfarande att hon är skum(och med tanke på att hon var en av dem som reagerade på min så kallade godförklaring har hon själv gjort många mycket mer tydliga sådana) men samtidigt blir jag lite nervös. Med tanke på att det rykt två onda på raken nu så vore det nog jättebekvämt för ulvarna just om folk fortsatte på invanda spår, naturligtvis förutsatt att röstningen igår inte stod mellan två onda. Jag släpper inte mina egna misstankar om Q men jag vill verkligen inte spela ulvarna i händerna nu.
Ferrari - Håller jag ögonen på lite mer nu. Tror själv att fåret röstade på henne för att inte vara synlig i början och för att hon är känd för sina "knepiga uttalanden". Men rösten på Habina samt den sena rösten på MikaTela(alibi?) skaver onekligen.
Paddington - Kommer med vettiga teorier och verkar inte låsa sig åt något håll. Med förbehåll att hon nog kan lura mig totalt håller jag henne neutral, åt det goda hållet, inte minst på grund av röständringen i DL2.
Snurrfian - Har varit misstänkt sedan rösten på Habina i DL1. Jag har svårt att hitta något att gå på hos henne efter det, hon skriver vettigt men jag saknar pusselbitar för att placera henne. Kvarstår som misstänkt.
Blacksmithfarm - känns definitivt åt det godare hållet i och med hur röstningarna sett ut och resonerar bra.
bollen_ - Hennes röst i DL1 gjorde att MikaTela riskerade att åka ut och jag har svårt att tänka mig att en ulv tar en sådan risk om hon inte i så fall sitter i lyan tillsammans med Artline.
Artline - Har jättesvårt att säga vart jag har henne. Jag röstade på henne i DL1, sedan sjönk hon i glömska men med mer info är det en spelare som jag verkligen inte vet var jag har.
Mirtai - Också svår att säga var jag har, eftersom hennes röst placerade Artline i omröstning kan det spela roll när(om) jag får mer info. Fortsätter hålla koll.
fio - Röstar på Habina i DL1, tredjeröst på Q i DL2 och känns som om hon går rätt hårt ut mot Q överlag. Det gör att jag i vart fall inte kan placera henne som neutral och i nuläget drar hon mer åt det onda än åt det goda.
TLV - Den ändrade rösten i DL2 är svår att säga något om i och med att jag har så svårt att placera Q. Jag behöver se mer för att kunna säga något.
cirkus - Är en duktig spelare och kommer hela tiden med bra kommentarer. Verkar inte lita på Q, jag har mycket svårt att tro att de sitter i lyan tillsammans. Med risk för att bli lurad håller jag cirkus åt det godare hållet.
Puh, jag har inte ens kollat hur många jag misstänker är goda respektive onda eller om det finns någon logik i det jag skriver.