om jag förstår detta rätt så borde de alltså gjort sina val till nattDL1 och att om de valt ngt så träder det ikraft under lekdygn2 (dagDL el nattDL). Så eftersom de misslyckades m käket i natt så är det inte troligt att de valt att göra ngt fuffens med den personen under detta dygn iaf - å det är ju en lättnad.
Sedan visst det är viktigt att få ut kommandoran men just nu nöjer jag mig med vilken ulv som helst inkl svarta fåret.....
det är detta inlägget jag reagerar på hos Paddington:
det känns som hon försöker släta över att det inte är kommandoran vi ska ha ut , men å andra sida kanske jag feltolkar henne också?
det stod inte riktigt så som jag mindes att jag kom ihåg ändå
men det är den raden med att det va en lättnad att inget skulle hända under denna natten som gick
Jag tycker att det med den slutsatsen borde vara än mer viktigt att faktiskt hitta kommandoran så hon inte ska lyckas hinna göra det valet ? Eller är det bara jag som tycker så ?
Ja du feltolkar det jag skriver, eller läser in något jag inte skrivit i det.
Eftersom de flesta innan mitt inlägg var spooky att ngt skulle hända dygn två tyckte jag det var viktigt att visa att om Alfred skyddad sig själv natt1 och om denne var ulvarnas käk så skulle inte kommandoran kunna göra ngt m Alfred dygn2 vilket var en lättnad (tycker jag). Sedan är ju risken stor att det händer sedan, men jag tycker där farligt när du koncentrerar jakten till en roll när det faktiskt finns flera onda roller där ute - man riskerar att missa det väsentliga om man bara går efter en roll hela tiden.
Och ja, jag skrev att jag nöjer mig med vilken ond som helst för alla är viktiga att bli av med.