Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lobelia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 505
  • Visningar Visningar 53 391
Grejen är att jag inte tror att de är så förfärligt många kvar i lyan att de liksom kan starta ett drev. Jag börjar tro att BW HAR frågat om Q och fått svaret att hon är god.

Jag vet inte... Artline ligger högt upp på min lista över ulvar och hon röstade tidigt på Snurrfian. Jag har inte läst ett enda inlägg förutom Artline som försöker Sätta Q åt det goda hållet.

DL 3 kl 21.30
16:28 Artline röstar på Snurrfian
18:19 cirkus röstar på quarter4ever
19:58 fio röstar på quarter4ever
20:13 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
20:46 bollen__ röstar på Snurrfian
20:55 Ferrari röstar på Mirtai
21:08 quarter4vever röstar på Snurrfian
21:09 Paddington röstar på Ferrari
21:12 TLV röstar på q4
21:12 Dentaku röstar på Ferrari
21:20 Mirtai röstar på Artline

Snurrfian 4
Quarter 3
Ferrari 2
Mirtai 1
Artline 1

Tror det var alla?

Jag vet inte... Artline ligger högt upp på min lista över ulvar och hon röstade tidigt på Snurrfian. Jag har inte läst ett enda inlägg förutom Artline som försöker Sätta Q åt det goda hållet.

Jag hittar inte heller det superskumma med Snurris riktigt. Så om jag ändrar blir det till Artline

För att dels rädda mig själv och dels för att jag tycker att Q är extremt skum och det finns mycket som talar för att hon blev räddad igår och därmed borde vara kommandoran så Snurrfian röstar på Q

Jag fastnade i spel med familjen och slängde in min röst, men för att utveckla den lite mer så tycker jag inte att det finns så mycket som talar för varken Q eller Artlines godhet, men i och med att röstlistan så ut som den gjorde när jag kom in så bestämde jag mig för att lägga min röst på Q.

Äh fan - jag ändrar mig!

cirkus ändrar sin röst till Artline

Då jag tror att hon faktiskt la en alibiröst på MT igår. Dessutom har hon varit nummer 2 på min ulvradar och de potentiella BW jag har haft har inte röstat på q. För jag har svårt att tro att BW INTE kollat upp q när hon nu varit så sjukt skum

Äh fan - jag ändrar mig!

cirkus ändrar sin röst till Artline

Då jag tror att hon faktiskt la en alibiröst på MT igår. Dessutom har hon varit nummer 2 på min ulvradar och de potentiella BW jag har haft har inte röstat på q. För jag har svårt att tro att BW INTE kollat upp q när hon nu varit så sjukt skum

Du har säkert en poäng i det. Jag tror oxå att BW har kollat upp Q och hade hon varit ulv/ kommandoran kanske vi hade fått höra mer om det.. Det är sant!

Det som stör mig med Q är ändå att saker ska KLARNA så förbannat när hon åker. Vilken roll menar hon på att hon har som ska få oss att se ljuset? Om hon är kommandoran/ulv så då jäklars får hon sova i garaget nästa gång hon kommer på besök O_o

Blir väldigt intressant nu att få reda på Snurrfians roll för hon borde ryka? Det kan ju ändra hela spelet om hon är god tänker jag?

och jag vetesjutton vart jag har snurrfian- har heller ingen koll på röstningen idag:nailbiting:
men åker jag så vidhåller jag att det kan ge alla andra viss vägledning ( men jag är ju urkass på att fatta hur det hänger ihop så kanske inte----:crazy: )

Det som stör mig med Q är ändå att saker ska KLARNA så förbannat när hon åker. Vilken roll menar hon på att hon har som ska få oss att se ljuset? Om hon är kommandoran/ulv så då jäklars får hon sova i garaget nästa gång hon kommer på besök O_o

Vi får tänka på det till nästa Dl :D

]DL 3 kl 21.30
16:28 Artline röstar på Snurrfian

18:19 cirkus röstar på quarter4ever
19:58 fio röstar på quarter4ever
20:13 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
20:46 bollen__ röstar på Snurrfian
20:55 Ferrari röstar på Mirtai
21:08 quarter4vever röstar på Snurrfian
21:09 Paddington röstar på Ferrari
21:12 TLV röstar på q4
21:12 Dentaku röstar på Ferrari