Emmaljunga -05

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Någon här som har en emmaljunga -05 som vet hur man tar av liggkorgen från chassit? Bruksanvisningen som jag fick med matchar inte denna årsmodellen utan istället de som var fram till typ -02........

Så korkat!
 
Sv: Emmaljunga -05

Precis framför sufletten, vid ovankanten, på utsidan finns det en spärr som man trycker in (uppåt) och sen lyfter man bara.

Hoppas att det funkar på din. Fick oxå med bruksanvisning till den gamla modellen, finns tydligen ingen ny.
 
Sv: Emmaljunga -05

Vilya skrev:
Precis framför sufletten, vid ovankanten, på utsidan finns det en spärr som man trycker in (uppåt) och sen lyfter man bara.

Hoppas att det funkar på din. Fick oxå med bruksanvisning till den gamla modellen, finns tydligen ingen ny.
TACK!!!!:bow: Vad hade man gjort utan buke och alla kunniga och hjälpsamma människor??:idea:

Det var lätt, jag som har letat igenom vagnen fullständigt och lusläst bruksanvisningen:D
 
Sv: Emmaljunga -05

Tja, hade samma problem men en i mitt stall har en likadan vagn som jag har...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 867
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 748
Senast: Buzzter
·
Hästvård Jag känner mig så otroligt korkad. Ganska maktlös och frustrerad. Kan någon ge mig hopp? Jag hämtade hem en hingst född 2020 i maj...
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 023

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp