Emmaljunga -05

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Någon här som har en emmaljunga -05 som vet hur man tar av liggkorgen från chassit? Bruksanvisningen som jag fick med matchar inte denna årsmodellen utan istället de som var fram till typ -02........

Så korkat!
 
Sv: Emmaljunga -05

Precis framför sufletten, vid ovankanten, på utsidan finns det en spärr som man trycker in (uppåt) och sen lyfter man bara.

Hoppas att det funkar på din. Fick oxå med bruksanvisning till den gamla modellen, finns tydligen ingen ny.
 
Sv: Emmaljunga -05

Vilya skrev:
Precis framför sufletten, vid ovankanten, på utsidan finns det en spärr som man trycker in (uppåt) och sen lyfter man bara.

Hoppas att det funkar på din. Fick oxå med bruksanvisning till den gamla modellen, finns tydligen ingen ny.
TACK!!!!:bow: Vad hade man gjort utan buke och alla kunniga och hjälpsamma människor??:idea:

Det var lätt, jag som har letat igenom vagnen fullständigt och lusläst bruksanvisningen:D
 
Sv: Emmaljunga -05

Tja, hade samma problem men en i mitt stall har en likadan vagn som jag har...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 428
Senast: Görel
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 948
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
57 58 59
Svar
1 179
· Visningar
39 514
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 026

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp