En fråga om min sköthäst .

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare v_Ninja_v
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 938
V

v_Ninja_v

Jag har en sköthäst som heter Ninja och hon är pigg å glá.

Men min fråga va mer hur jag sak rida henne nu på vintern ?
Jag har en åker som jag brukar arbeta henne på, men det är ju nt kul för hästen att bara träna dressyr hela tiden.
Jag har inget ridhus i närheten och paddocken är frusen.
Nån som vet hur jag kan rida henne nu på vintern när det är halt ute å så ?

(ps. hur gör man om man vill ha en bild som syns i forum och så ?)

Sv: En fråga om min sköthäst .

Om du har brodar på henne så är det nästa bara att rida på som vanligt ute i skogen.
Har du inte broddar på henne så är det ju lite svårare då får du nog hålla dig till åkern. Men man kan ju göra så mycket annat än dressyr på åkern. Tömköra, rida runt hela åkern, inte bara på volt eller dyligt, sen kan man ju göra en massa andra övningar också.....
Vet inte vad du tycker är roligt dock....
/Becca

Sv: En fråga om min sköthäst .

Jag har broddar men hon tycks halka ändå .

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 390
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 509
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 431
Senast: Cattis_E
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka