En fråga till er som gått ner mycket i vikt...

Så då bör man alltså vara underviktig efter klimakteriet? Det är ju svårt att styra placeringen av fettet, bara den totala mängden...
 
Tillbaka till TS som blir fixerad vid vågen! Ett alternativ till att väga sig är att mäta midjemått. Jag är lite likadan ..Har man inte det problemet får man väl lämpligen hålla koll på både våg och midja och titta sig i spegeln för att se om man har en hyfsat hälsosam fördelning av fett.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 859
Senast: SiZo
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 209
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 429
Senast: cewe
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp