En hingst undran.

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare miss black
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 687
M

miss black

Jag undrar om en hingst som heter Carroll House? Finns det någon som har någon avkomma efter honom, han finns på Ireland jag vet att han har gjort bra ifrån sig, men är det någon som vet hur hans avkommor blivit eller hört något? Jag har hört att han är en sprinter stämmer det? Tackar för all hjälp och info.

Sv: En hingst undran.

hej jag vet ett sto som är e. carrol house. (cool carroll) hon är helt underbar! stor och fin mörkt rödbrun utan tecken, steepel häst i england. hade henne som passhäst i ett år. kunde göra allt med henne även ut och rida barbacka i alla gångarter när hon var i toppkondis! trevlig positiv och supergo! även träffat 2 valacker e carroll house som oxå var jättetrevliga dock stora ca 170 och mkt ädla dvs långa ben, kort kropp och naturligt hårt uppdragna.

Sv: En hingst undran.

Jag pratade med ägarna till hingsten, eftersom att det värkar som att han är ganska okänd, och de sa att det är en mycket trevlig hingst som lämnar mycket trevliga avkommor. Sedan har han ju vunnit både G1-G3 .Tack för info. Här är hans sida. http://www.garryrichard.com/carrollhse.htm

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 696
Senast: Mabuse
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 553
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 980
Senast: Amha
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 213

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka