Bukefalos 28 år!

En liten stund kärlek..

Sv: En liten stund kärlek..

:bow: Ahh blev oxå tårögd, känner likadant för min pålle

Vilken fin häst du har :love::love::love:
 
Sv: En liten stund kärlek..

Helt underbar film. Tårarana bara rann. så fint.
Han är otroligt fin din häst var har du köpt han...?:love::love::love::love::bow: Tänk om alla hästar hade de så bra och äg som älskar dom så mkt.
 
Sv: En liten stund kärlek..

Kan bara hålla med alla andra, sitter här och är alldeles tårögd. Gud va fint! Vilken kärlek.
 
Sv: En liten stund kärlek..

SJUKT FIN!! faan va bra bilder o vilken häst du har:love: en fråga va heter låte? den va ju as bra!!
 
Sv: En liten stund kärlek..

Ja man fick verkligen gåshud, vilken underbar kärlek. Tårarna bara rann, jag vet precis hur det känns att älska nån så mycket. Det kan inte ens beskrivas i ord hur mycket jag älskar min häst.
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 392
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 920
Senast: skiesabove
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 318
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp