En månad, födelsedagar m.m...

GotAsecret

Trådstartare
Idag är det exakt en månad sedan jag satt hos mamma för sista gången, någonsin, och väntade på hennes sista andetag :cry:

Imorgon är det 1 Juni, vilket betyder att det är exakt en månad sedan hon somnade in...
Och nu då?
Jag fyller år 16/6 - en måndag. Och blir därmed den första som måste "fira" något utan mamma...ingen mamma som kommer ringa 07.25, som hon alltid alltid har gjort.
Ingen mamma kommer med pappa ner och äter lunch dock, fatta hur påtagligt tomt det kommer kännas?
Jag, pappa, födelsedag...ingen mamma :cry:
Dessutom har jag ingen aning om hur jag ska fördriva resten av dagen - fira känns meningslöst, sitta ensam hemma blir inte bra...det är tre dagar innan jag får pengar, vilket gör att jag ändå inte har råd att hitta på något med - men värst av allt är att jag inte HAR NÅGON att hitta på något med!! :cry:
Släkten har annars aldrig visat något intresse direkt, så jag räknar inte med något besök, alls, annars. (speciellt inte med tanke på att det är måndag)

Pojkvännen jobbar, när han kommer hem är han trött och jag förmodligen väldigt ledsen - det är en urdålig kombination så jag vill verkligen inte vara hemma! :(

Den 24/6 skulle hon fyllt 63...den 28/6 fyller mormor 84...hur konstigt kommer inte det att kännas för henne? Men hon har ju massor av släkt och vänner som finns där för henne i alla fall, men mamma saknas ju fortfarande - och är lika saknad av oss alla :(

Juni blir en vidrig månad. Jag vill inte.
(och jag ville egentligen inte skriva denna tråd heller eftersom jag inte har någon aning om vad jag är ute efter...men...)
 

Liknande trådar

Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: manda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 881
Senast: jemeni
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 559
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp