Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, har jag funderat på många gånger men inte blvit av.
Var får jag tag på en?
Var har du sett 12 mån? Jag har googlat på olika modeller o hittar ingen info om hållbarheten alls i så exakta siffror.
Jag minns bara att det stod i beskrivningen när jag köpte den typ "håller i upp till tio år", men eftersom ´den inte finns kvar där jag köpte den så kan jag inte hitta informationen igen. När jag läser om dem nu så står det generellt 5-10 år, men också "följ respektive tillverkares rekommendationer", så jag har inte sett varken 12 mån eller 10 år som någon färsk info. Därför jag skrev tråden för att veta hur andra har valt att tolka informationen och hur de har gjort![]()
http://divacup.com/how-it-works/your-first-questions/#lifespanSince The DivaCup is a personal hygienic product, a general guideline is to replace it once a year
Jag har lite svårt att tänka mig en kopp till mens, jag tror jag måste googla!!![]()
Åh, det är revolutionerande för ditt liv!! Jag skämtar inte ens
Tvingade syrran och min bästa vän och kompisen har nog tjatat på alla möjliga varsen kopp nu, alla lika nöjda.
Var ju precis på badsemester och utan koppen hade det varit katastrof. Inget kladd och ängslan över läckande mensskydd och inget krångel på mindre fräscha toaletter vid badstranden.