JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
En midsommarhelg i Skottland
Bukefalos 30 år!
Det var en helg full av dubbla känslor. Midsommar och dylika supersvenska traditioner får mig alltid att sakna Sverige och familjen lite extra, men samtidigt blev jag ännu en gång påmind om varför jag ändå bestämt mig för att stanna i detta vackra land som jag är lyckligt lottad nog att kunna kalla hemma
Moderator
Bonnie Scotland
Dagbok Ibland funderar jag på om det inte vore vettigt att bo någon annanstans egentligen. Någonstans där vädret är bättre, politiken är mindre...
Startad av Mineur
1 Apr 2024
Svar: 30
Visningar: 2 484
Dagbok
Inre upplevelser 1
Dagbok Jag hör en låt på radio. Det är ingen särskild låt – ingen favorit eller så – och jag har hört den förr utan att reflektera över den...
Startad av cassiopeja
20 Dec 2022
Svar: 0
Visningar: 596
Dagbok
Att leva ett älskat liv med en kropp som inte orkar
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
Startad av manda
4 Maj 2023
Svar: 53
Visningar: 10 589
Dagbok
Det sjunger i hjärtat när jag viskar ditt namn
Dagbok Idag har det gått två veckor sedan mannen som gör mig lyckligare än någon och någonting annat tog fram sin mormors förlovningsring från...
Startad av Mineur
17 Aug 2021
Svar: 20
Visningar: 2 616
Dagbok
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
57 minuter sedan
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 843
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44