Varför skulle jag vilja bli misstänkt när jag lägger en udda röst på DL1? Och varför är det bara jag och ingen av de andra som la en udda röst på DL1 som "vill bli misstänkta"? Och vad skulle jag vilja bli misstänkt för?

Jag fick ingen ordning alls på de som var misstänkta före DL, den enda som jag möjligtvis reagerade på var
@quarter4ever men jag är inte övertygad om att hon är ond, hon spelar lika märkligt ibland som god och de goda vill man behålla. Samma sak med Koppen, jag vet att jag alltid tycker att Koppen är ulvig, så jag vill inte hänga på det drevet heller. Utöver det var det
@cirkus som hade fått röster när jag röstade, och jag hade faktiskt inte riktigt hittat något som var ulvigt på henne alls...
Det var de tre som hade fått röster på sig när jag var tvungen att rösta, ingen av dem kände jag mig riktigt bekväm med att lägga en röst på, alltså valde jag någon helt annan. Och nu gör det att du tror att "jag vill bli misstänkt?" Då är det mer intressant varför du valde att lägga en röst på en god och dessutom den rösten som blev utslagsgivande.
Frågan är om du är en god som tyckte att Koppen skrev ulvigt eller en ulv som hoppades på att du skulle kunna bli en i strömmen men när det inte blev så försöker vända blicken mot de som la udda röster istället?