På begäran... Dock ur huvudet och utan citat för jag varken orkar eller hinner gå tillbaka och hitta vad alla skrivit.
Lobelia Jag tycker att hennes diskussioner med Mammas känns knepiga. Förstår hon inte eller spelar hon? La en sen röst på Tora i lynchen när LenaH åkte. La fjärde rösten på Dentaku vilket ju egentligen inte säger så mycket eftersom det var 8 röster kvar. Men kanske ett sätt att befästa ett drev?
Mammas Jag kanske är hellurad (vore ju inte första gången

) men jag har svårt att placera in mammas som ond. Det baserar jag delvis på att hon drivit så hårt mot 3 onda. Det fanns liksom ingen anledning att göra det om hon verkligen var ond.
glömmerallt ständigt denna GA

Jag tycker GA är skitsvår att placera. Hon skriver vettiga inlägg och är en av de som jag tycker syns mest i leken. Men betyder det att hon är god? Jag vet faktiskt inte! När vi andra försökte rösta ut Dentaku så la hon en sen röst på Gabby.
Vira jag tycker Vira gör många vettiga inlägg och vänder på många stenar. Röstade på Cirkus 2 gånger i rad när vi andra röstade på Tora/Dentaku/LenaH.
Hedinn Jag tycker Hedinn har glidit undan misstankar ganska bra så här långt. Förutom Toras röst i lynch nr 1 har hon väl inte fått fler röster? Baserat på vad jag skrev i min röst så placerar jag Hedinn i lyan.
Gabby_Ossi Jag tycker Gabby imponerar som nybörjare! Hennes sätt att lyfta Bollen var verkligen smart. Däremot så får det mig inte att placera henne som god utan jag undrar om det inte var ett sätt att offra Bollen som ju själv skrev att hon hade lite tid och på samma sätt få Gabby godförklarad?
Tora Få spelare som fått mig att

så många gånger i en och samma lek

Jag fattar oftast inte alls vad Tora menar! Hennes resonemang runt lyan och deras vetskap om olika roller var för mig helt obegriplig. Nu verkar det ju mest bygga på ett missförstånd men jag är fortfarande inte övertygad.
Dentaku håller jag som god baserat på den stoppade lynchen. En borgmästare hade inte stoppat en lynch utan mycket goda skäl.
Tror det var alla va?
Så baserat på det så håller jag Dentaku och Mammas som goda.
Hedinn, Gabby, Tora och Lobelia håller jag som misstänkta!
glömmerallt och Vira är väl inte direkt omisstänkta men hamnar lägre ner på listan än de 4 ovan.