Bukefalos 28 år!

En mindre uppdatering av forumet har precis skett

Jag har haft problem med att jag, på telefonen, hamnar mitt i inlägg när jag klicka in på bevakade trådar med olästa inlägg (finns en tråd om det, verkar vara samma för några fler). Problemet kvarstår och nu är det inte ovanligt att jag hamnar 4-5 inlägg tillbaka istället för mitt i.
 
Jag har haft problem med att jag, på telefonen, hamnar mitt i inlägg när jag klicka in på bevakade trådar med olästa inlägg (finns en tråd om det, verkar vara samma för några fler). Problemet kvarstår och nu är det inte ovanligt att jag hamnar 4-5 inlägg tillbaka istället för mitt i.
Har problemet funnits hela tiden med det nya forumet (sedan i våras) eller är det något som inträffat nu den senaste tiden?
 
Har problemet funnits hela tiden med det nya forumet (sedan i våras) eller är det något som inträffat nu den senaste tiden?

Det har kommit på senare tid, när nya forumet kom var det inga problem. Jag märkte det i början av denna veckan, dessförinnan har jag haft ett par veckor där jag inte varit så aktiv.
 
Jag rättade för inte så länge sedan en bugg som bland annat gjorde att det kom banners mellan varje inlägg i en PM-konversation, rättningen löste även ett problem jag haft med ändrade inlägg. Kolla gärna om den mot förmodan även löst ditt problem @Pancakes
Jag har inte sett problemet på min mobil så jag är inte säker på om det är generellt för alla.

Jag råkade idag även ut för att ett inlägg jag skrev sparades som utkast trots att det skickades som det skulle, det är första gången det hänt för mig. Andra har dock rapporterat att det hänt dem flera gånger tidigare, frågan är som problemet kvarstår för dem.
Jag har efter den senaste buggrättningen försökt få det att hända igen utan att det har blivit fel.
 
Jag har fortsatta problem med att texten stannar kvar ibland efter att jag skickat.

Banners mellan inläggen i de privata konversationerna verkar dock försvunnit
 
Jag har idag fått problem med att jag bara kan ändra i ett inlägg 1 gång (via datorn), andra gången rutan för att skriva inlägget poppar upp så går det inte att sätta textmarkören i den.
 
Jag har idag fått problem med att jag bara kan ändra i ett inlägg 1 gång (via datorn), andra gången rutan för att skriva inlägget poppar upp så går det inte att sätta textmarkören i den.
Konstigt, inget sett eller hört något om tidigare.
Vissa konstigheter kan kanske lösas genom att "hård" omladdning av sidan ctrl+F5.
Prova gärna att byta till BB-kod editorn, knappen längst upp till höger i rutan man skriver i.
 
Konstigt, inget sett eller hört något om tidigare.
Vissa konstigheter kan kanske lösas genom att "hård" omladdning av sidan ctrl+F5.
Prova gärna att byta till BB-kod editorn, knappen längst upp till höger i rutan man skriver i.

Det kan vara för att Firefox blev avinstallerat på jobbdatorn, surfar i en gammal IE just nu. Ska prova när jag kommer hem i en normal webläsare :).
 
Jag har fortfarande all text jag skrivit kvar i skrivrutan trots att inlägget lagts till.

När jag ändrat eller citerat visade det sej......
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det handlar väl mest om buggrättningar runt sådant som Notiser, Rapportera, Varningar och Sök. Som vanligt, skriv gärna här om ni...
Svar
3
· Visningar
482
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit...
Svar
18
· Visningar
1 641
Senast: Nahar
·
Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 335
Senast: Shaggy
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 571
Senast: Nahar
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp