Bukefalos 28 år!

En rolig och gullig bild!

Sv: En rolig och gullig bild!

Naaaw Va söööta :love: älskar rottisar :D visst va det en chihuahua brevid?!?! hehe :p
 
Senast ändrad:
Sv: En rolig och gullig bild!

Ha ha, de kan ju vara med i synkroniserat simhopp! :rofl: Jättesöta, verkligen! :bow:
 
Sv: En rolig och gullig bild!

Ja bland annat, tror den lilla saken även har tax i sig och nått mer, minns inte riktigt! :o
 
Sv: En rolig och gullig bild!

:rofl:
Ja verkligen!
Som vi garvade här hemma när vi laddat upp bilderna på datorn..när vovvarna träffade varandra första gången var inte jag hemma men när jag kom innanför dörren blev min lilla rottis så glad och viftade så mycket på svansen så den träffade minivovven så han flög rätt in i trappräcket :crazy: :rofl:
 
Sv: En rolig och gullig bild!

Fröken_Skåne skrev:
:rofl:
Ja verkligen!
Som vi garvade här hemma när vi laddat upp bilderna på datorn..när vovvarna träffade varandra första gången var inte jag hemma men när jag kom innanför dörren blev min lilla rottis så glad och viftade så mycket på svansen så den träffade minivovven så han flög rätt in i trappräcket :crazy: :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Stackars lilla hund :crazy: :o :smirk:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 703
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 447
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 579
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp