En till uppdatering på lillvalpen..

Ok, då får det bli något annat ställe än vanliga parken. Det är nog bäst tycker jag också, så slipper man ha stenkoll på både hundar och omgivning. Jag tar en promenad imorgon eller nåt, hittar jag inte den där inhägnaden ska jag kolla om jag hittar nåt annat ställe.

Selma brukade alltid krocka med saker när hon var mindre. Nu händer det inte så ofta, men för några veckor sen gick hon rakt in i ett elskåp :D
Kan inte vara lätt att hålla reda på kroppen och benen när man är så stor som X :)
 
Hehe, nä. Det är inte lätt att springa för livet och busa med bästa kompisen OCH hålla reda på sig själv och vart det står saker :D

PM'a när du kollat av vart det kan finnas bra lekplatser! :) Annars har jag ju som sagt ett ganska bra ställe här, om du inte hittar något.
 
Ja det ska jag göra. :) Det är konstigt att det ska vara så svårt att hitta ett bra ställe där man kan ha sin hund lös, det är ju så många som har hund.. Inhägnade fotbollsplaner finns överallt :mad:

Var i sthlm bor du förresten?
 
Jag brukar låna inhägnade ställen :angel: Självklart låter jag inte hunden förstöra, eller bajsa där. Så det är ingen som klagat hittills faktiskt.
Vi har tjatat på kommunen i evigheter om att få en hundinhägnad här, och dom jobbar på det. Men det ska byggas nya bostäder i det området som den skulle vara på i sådana fall, så det är väl lite obestämt fortfarande. Tyvärr, för det kryllar av hundar här!

Jag bor i västra delen av Stockholm, närmare bestämt Hässelby :) Tar 30 min med snigeltunnelbanan från centralen..
 
Det gör vi också ibland, men det är nästan alltid folk som spelar fotboll på såna ställen. Eller nån annan som hunnit dit före med sin hund :p

Selmas husse vill gärna vara med också om det går bra? Han är nyfiken på din hund :)
 
Jättestilig! :)

Selma älskar också uppmärksamhet, men till skillnad från din KASTAR hon sig över folk och pussar dom i hela ansiktet utan att tveka. Men det är väl typiskt staffbeteende. :D
Och när hon blir så glad låter hon som en flåsande gris :rofl:
 
Haha, ja det är verkligen typiskt Staffbeteende! :D

Det tar lite tid för X att utvärdera er, och mutar man lite med godis så går det snabbare. Men husse får nog vänta ett litet tag innan han får chansen att beundra henne på närmare håll :angel:
Om hon inte råkar krocka med hans ben förstås. Hon är väldigt duktig på att springa extremt nära en där man står :crazy: Har provat att sticka ut benet, flaxa osv, men hon reagerar inte ens. Så jag har en väldigt bra teknik för att hoppa och samtidigt vika kroppen numera! :cool:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min chihuahua som i normala fall är för kaxig för sitt eget bästa blev här om dagen påhoppad av syrrans ena hund. De har träffats x...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Lenis
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 275
Senast: Shark
·
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 185
Senast: Boj
·
L
Övr. Hund Eira har kommit hem!! Nu har lilltösen äntligen kommit hem Bilresan på 10timmar förutspåddes bli jättejobbig, men när vi lämnat...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Zita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp