SyndDär kom blodet.
Vet ju att det är vanligt men hade hoppats att det skulle bli något denna cykeln. Hade känts som bra "tajming" eller vad man ska säga.
Men men. Bättre lycka nästa gång helt enkelt.
Ingen förändring här idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SyndDär kom blodet.
Vet ju att det är vanligt men hade hoppats att det skulle bli något denna cykeln. Hade känts som bra "tajming" eller vad man ska säga.
Men men. Bättre lycka nästa gång helt enkelt.
Syndhur länge är det ni har försökt?
Ingen förändring här idag.
Mensen kom här också, två dagar tidigare än vad jag trodde.
Beklagar. Man blir väldigt ledsen även av de tidiga missfallen. Vi hade liksom precis landat i tanken om en till och så rycks det bort
Vad skönt! Här är det tvärtom, det kommer liksom aldrig igång ordentligtSkönt nog verkar jag i princip blött klart här.
Var några blodiga dagar, så det är skönt att det verkar vara över.
Beställt hem några billiga gravtester för att säkerställa att testen är blanka igen inför nästa försök. Verkar olika vad folk säger kring huruvida man ska låta det gå en cykel mellan missfall och nästa försök, men det pallar jag icke. Verkar mest vara för att kunna säkerställa graviditetens längd men det går ju ändå.
Vad skönt! Här är det tvärtom, det kommer liksom aldrig igång ordentligtganska konstig cykel det här med mycket spottings/mellanblödningar i slutet. Betydligt mer än jag brukar ha. Imorgon är då jag egentligen trodde att mensen skulle starta men nu har jag redan småblött i flera dagar.
Så länge din cykel nollställer sig och ägglossar som vanligt borde det väl gå bra med ett försök direkt tänker jag helt lekmannamässigtså hade jag tänkt i alla fall.
Här velar vi lite om vi ska försöka direkt igen eller om vi ska pausa och satsa på en 2026 bebis istället. Har ett par veckor på oss att fundera nu i alla fall.
Nä inget test på några dagar nu men får väl göra det i helgen om det inte kommit igång tills dess.Men gud vad stökigt. Har du tagit ett test så du inte är gravid? Verkar ju jävligt vanligt med blödningar tidigt i graviditeten efter vad jag läst sista tiden
Jag sa till min man att vi kanske skulle pausa pga "vill inte ha barn kring jul" men han var klok och sa att såna grejer kan vi nog inte fokusera på faktiskt, utan vi kör på. Blir det sent i år, så blir det. Vårt första barn är född sent och det spelar verkligen noll roll har insett
Ungen är lika med i matchen som barn födda betydligt tidigare under året och tja. November är ju en jävla tråkig månad så kul med något som livar upp![]()
Vid förlossningen kan du ju bedöva bort hela eländet, så det är nog lugnt.Och idag kom mensvärken med full kraft… helt enligt beräkning om det inte hade varit för att det föregåtts av sex dagars mellanblödningar…
Nu ligger jag nedbäddad med en varm vetekudde på magen och funderar på hur jag kommer klara av smärtan av en förlossning och hur den jämför sig med det här![]()
SantVid förlossningen kan du ju bedöva bort hela eländet, så det är nog lugnt.![]()
Började ju blöda den 26,e Jan, antog det var mens. Blodet slutade som en vanlig mens, igår började jag få rosa blodstrimmor blandad med "äggvita". Tog grav test idag bara för att, visar positivt, kan inte ens vara glad då jag är så säker på att det är ett missfall.![]()
Det är det man inte vet eftersom jag har oregelbunden mens, eller ingen alls i princip.När skulle du ha mens?
Det är det man inte vet eftersom jag har oregelbunden mens, eller ingen alls i princip.