En ytlig tråd i höstmörkret

fejko

Trådstartare
Eftersom regn är det absolut vanligaste vädret tänkte jag investera i en riktigt snygg regnrock. Har ni tips på några snygga? Det finns ett märke som heter "Rains" men det sägs att de luktar illa, är det någon som har erfarenhet?
Rocken behöver inte vara 100% regntät men den ska tåla en hel del.

Kolla in Arc'teryx Codetta, Nila och Hardshell Blazer. Är rätt sugen på en Nila men köpte en Codetta för bara några veckor sen, och så mycket vistas jag inte i regn att jag kan rättfärdiga att köpa båda. :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 268
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 522
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande... 2
Svar
26
· Visningar
3 259
Senast: Kiwifrukt
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som... 2
Svar
29
· Visningar
9 149
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka