Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fäster inte alls. Har endera tunn grandeur half-pad eller en vanlig fårskinnspad.Ni som har enkelkåpad dressyrsadel och padd, vad har ni för padd och hur fäster ni den?
Jag lägger allt löst, både ev padd och schabrak. Sätter inte fast ngt.Ni som har enkelkåpad dressyrsadel och padd, vad har ni för padd och hur fäster ni den?
Sitter det fast då? Jag har bett min inhyrning, som kan sy, att sy fast en kort kardborre på en av mina fårskinnspaddar. Hade en korrigeringspadd i tyg igår och den tyckte jag gled ner.Jag lägger allt löst, både ev padd och schabrak. Sätter inte fast ngt.
Ja brukar inte vara ngt problem.Sitter det fast då? Jag har bett min inhyrning, som kan sy, att sy fast en kort kardborre på en av mina fårskinnspaddar. Hade en korrigeringspadd i tyg igår och den tyckte jag gled ner.
Allt sitter löst. Klipper alltid bort stroppar på schabraken. Glider det brukar det bero på hur sadeln (inte) passar.Ni som har enkelkåpad dressyrsadel och padd, vad har ni för padd och hur fäster ni den?
Lemieux har hål för såna korta stroppar till schabrak, så man kan trä det igenom hålet och sen fästa i sadelnSitter det fast då? Jag har bett min inhyrning, som kan sy, att sy fast en kort kardborre på en av mina fårskinnspaddar. Hade en korrigeringspadd i tyg igår och den tyckte jag gled ner.