Ensam häst i hagen?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare woolf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 80
  • Visningar Visningar 12 677
Sv: Ensam häst i hagen?

Skulle aldrig komma på tanken att ha en ensam häst. Men som shettisägare vill jag kommentera att man skall skaffa en shettis för att det är så BILLIGT! Alla djur kostar att ha, även en liten shettis....:mad: Hovslagare, veterinär, försäkring osv. Visst, billigare än en stor häst, men med samma rätt till bra utfodring och god omvårdnad. Bryr man sig inte mer om sin häst än att man inte fattar att det är en självklarhet med en kompis behöver man inte ha varken nordsvensk eller shettis eller något alls:devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 184
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 968
Senast: ako
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 979
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 360
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka