Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är på jakt efter något sånt själv, har ett skitstort fönster precis bredvid porten där ingen klarar av att passera utan att glo in...
Vilken glasmästare anlitar du, hur funkar det? PMa gärna!![]()
Men fy vilken otäck granne!
På IKEA finns också såna där snygga "frostiga" grejer. Räcker att sätta på nedre delen av fönstret för att hindra de värsta tittarna kanske.
Jag gissar att de ligger på badrumsavdelningen. Men om du säger "Amorf Frost" så borde personalen kunna hjälpa dig. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30079228
Jag snavade över ett gäng såna i olika utföranden på Bauhaus häromdagen och blev glatt överraskad. Ska nämligen ha såna på insidan av bokhyllans vitrindörrar i sovrummet med trodde jag skulle bli tvungen att leta reda på nån specialbutik i stan för att få tag på mönstrade såna. (Ikea har bara jämn-färgat, iaf enligt nätet.)På IKEA finns också såna där snygga "frostiga" grejer. Räcker att sätta på nedre delen av fönstret för att hindra de värsta tittarna kanske.