Equicomforts bomfria sadel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Pandora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 707
P

Pandora

Vad tycker ni om equicomforts bomfria sadel och vad har ni hört? Passar den de flesta hästar? Är den smal eller "flexibel" (den ser smal ut tycker jag)? Hur är den att sitta i? Många frågor ;) Jag har försökt att hitta ngn annan tråd om denna sadel, men hittar ingen där alla mina frågor blir besvarade. Jag har mejlat till de som säljer den men har ej fått svar än.
http://equicomfort.com

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Equicomforts bomfria sadel?

De har väl inga sadlar nu vad jag förstår. De hade en men var inte nöjda med sadelmakaren så de är väl fortfarande på jakt.

Sv: Equicomforts bomfria sadel?

jo, men jag har fått erbjudande att köpa en begagnat rätt billigt.

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 235
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 984
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
432
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka