Equiline Otagon

Mazarinen

Trådstartare
Köpte ett Equiline Octagon dressyrschabrak idag, skitsnyggt :love: brunt med gammelrosa pp. Tänkte att det var dags för ett nytt schabrak till dressyrsadeln oxå. När jag provade det på hästen, kom jag på att det var så jäkla snyggt så jag vill ha det när jag hoppar oxå, men det såg ju inte sådär jättesnyggt ut med ett dressyrschabrak under hoppsadeln :angel: så jag tänkte beställa ett Equiline Octagon schabrak imorgon i Allround modell. Jag vill ha ett brunt men nu till saken som jag vill ha hjälp med, jag tänkte välja att ha två st passpoaler, och den ena ska vara gammelrosa, men vilken färg ska jag ha på den andra pp, eller ska jag bara köra med en gammelrosa pp och that's it? Hjälp mej, kom med lite ideér om färgkombinationer (kom ihåg att det ska passa till den gammelrosa pp) och synpunkter om jag ska ha en eller två pp :)

Sv: Equiline Otagon

hmm beige jag vet inte, inte vitt iallafall :angel: jag har funderat på en pp som är gammelrosa och en som är rosa :angel: bättre fantasi än så har jag inte :D ska ju även ha en luva till så jag tror det blir snyggast med 2 st pp :p

Jag tycker också att det låter fint med gammelrosa och beige:d

Såhär ser det schabraket ut som jag köpte
14460140.jpg

14460141.jpg

färgen blir dock lite fel på bilderna, det är mer brunt

Ja visst är det fint :love: ni kanske förstår varför jag kom på att jag vill ha det i hoppningen oxå :angel:

Beiget helt klart! :d Vitt går oxå... Riktigt snyggt var det, och med de lindorna. Du måste fota det på häst!

Jag skulle absolut tagit vitt. Blir lätt för mkt när man har flera olika färger, med vitt blir det snyggt och stilrent men ändå inte tråkigt.
De är verkligen snygga de schabraken! Har fastant för ett ljusgrått med grå o ljusgrå pp, helt ljuvligt!! :love:

Galet snygga färger, synd på rutorna bara, jag gillar de med små rutor alt. de "fluffigare" schabraken.
Gammelrosa och vitt låter superfint!

Åhhh:love:
Det skriver jag upp på önskelistan:D
Får nog ha bruna lindor dock, kommer nog inte undan med så mkt rosa på min fux:angel:

Tycker du ska ha rosa och vitt ihop, annars kan det nog bli lite för mkt... men rosa och vitt blir nog superfint:)

Nu när jag såg bilden ovan... Rosa och guld hade jag nog tagit, men jag är goldlover:D

Såg ett Equiline schabrak i en affär i tisdags, lite gråaktigt hoppschabrak (inte sådär minilitet utan mer normalsize) :love: Tror det var med silver pp. Kostade 1000 spänn, så nja :angel: Men SÅ FINT! :d Fanns matchande luva också :D Rätt fint.

Åh vilken perfa bild :D det kostade 650 kr :)

Just nu börjar jag fundera på att bara ta ett som är brunt med en gammelrosa pp, precis som det jag har nu fast i allround modell.

annars har ni rätt vitt skulle nog funka bra. isåfall skulle det bli en stor gammelrosa och en liten vit.

Annars har jag funderat på en stor gammelrosa pp och en vinröd. vad tror ni om det?

Gaah får beslutsångest :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne... 2
Svar
22
· Visningar
4 914
Senast: Exotizc
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara... 24 25 26
Svar
515
· Visningar
42 495
Senast: Korven
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
4 065
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka