Er favoritparfym?

Sv: Er favoritparfym?

Jag tröttnar alldeles för fort på dofter för att vilja ha samma varje dag.
Beroende på humör vill jag dofta olika, lite som att jag klär mig i olika stilar och sminkar mig olika beroende på vilket humör jag är på :)
 
Sv: Er favoritparfym?

KL
Jag är en sån som bara har ett par olika i taget och just nu har jag Rihanna Reb'l Fleur och Armani Sí hemma. "Lagom" tunga/lätta för min smak för att fungera både till vardags och fest. :)

56-498_1.jpg


Armani-Si-flakon_high.jpg
 
Sv: Er favoritparfym?

Mina favoriter är

Jimmy Choo - Jimmy Choo
Dsquared - She Wood
Diesel - Loverdose
Diesel - Fuel for life
 
Sv: Er favoritparfym?

Använder så sällan parfym ,får ej ha på arbetet . Till vardags Emporio Armani s she och till fest Angel av Tierry Muegler . Är också förtjust i Oscar de La Rentas Oscar och en till av honom som jag inte kommer ihåg om den heter de la renta .
Chloé var en gammal goding och oss hade en unisex som jag gillar.
 
Sv: Er favoritparfym?

En dutt provocative women från Elisabeth Arden och jag är redo föpr en dag med kostymer.

Annars brukar jag smita förbi flygplatsshoppen när jag flyger och dutta på lite chloe intense. (Hinner aldrig köpa den på hemvägen då jag alltid tycks få tackla mig i genom säkerhetskontrollen och springa till gaten)
 
Sv: Er favoritparfym?

Jag tröttnar alldeles för fort på dofter för att vilja ha samma varje dag.
Beroende på humör vill jag dofta olika, lite som att jag klär mig i olika stilar och sminkar mig olika beroende på vilket humör jag är på :)

Kan ha att göra med att dofter lätt sätter sig på mig. Måste passa mig lite och försöker välja schampoo och tvål som inte doftar för mycket. Särskilt om jag vill ha parfym (har sällan det till vardags).
 
Sv: Er favoritparfym?

Escadas Magnetism har varig min favorit i säkert tio år nu, hittar ingen som är i närheten! Växlar med Britney Spears Fantasty bara för att ha lite variation. Har tyvärr inte hittat något eco alternativ som är i närheten :(.

Agreed. Om den hade kommit som en ecovariant hade jag varit helt fast! Nog för att jag är rätt så fast ni också :p Men man kanske skulle ut och kolla efter lite variation?
 
Sv: Er favoritparfym?

Gillade förut Chloe Narcisse,men inte hittat igen den.Nu använder jag Escadas parfymer,Tai Sunset och den nya Born in Paradise.
 
Sv: Er favoritparfym?

Till vardags - trotjänaren Honey I Washed the Kids (solid) från Lush:
c0016478_4ba2c4e4f404a.jpg


Till kalas, orgier och när jag käkar opponenter till frukost - alltid Angel by Thierry Mugler:
ANGEL(1).jpg


Kring de tjugo närde jag en närmast skamligt gourmandisk faiblesse för en oäven chokladparfym - Yo! Chic Choc by Oriflame.
Älskad, limiterad och saknad i all sin plebejiska svulstighet:
nd.11059.jpg
 
Sv: Er favoritparfym?

En av familjemedlemmarna här hemma älskar Beyoncé. Jag måste säga att jag även är förtjust i den.

Hugo Boss Woman var min favorit i många år, men så blev jag fäst vid vid JLo istället.
perfume-jennifer-lopez-eau-de-parfum-live-feminino-50ml-417-1410-G.jpg
 
Sv: Er favoritparfym?

Knappar mig själv

Med inspiration från den här tråden så jag ut idag för att hitta en dagparfym också, istället för att sitta fast i den eviga favoriten. Det blev denna:
rihanna-nude-perfume_zps346609d4.jpg


Det är i princip en "piggare" variant av Escada Magnetism. Jag har hittat en ny favvo :D
 
Sv: Er favoritparfym?

Knapp

Min eviga favorit som passar mig perfekt är Intimately Beckhams parfym. Sen är jag även otroligt svag för Hugo Boss Nuit:love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 856
Senast: skiesabove
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 405
Senast: Whoever
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 891
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
677
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp