Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Niphredil beskrev just något som skulle vara lite av ett drömjobb för mig.Jag har trivts allra bäst inom resebranschen som reseproducent. Var ansvarig för mina reseledare, att sköta ekonomin för mina resor, att resa och undersöka nya framtida resmål, att rekrytera reseledare, att se till att mina kunder var nöjda och glada. Mycket administration, fix och tricks och så resesnack hela dagarna. Mycket roligare än att jobba på 'vanlig' resebyrå där man säljer safaris eller flygbiljetter.
Att jobba med hästavel vore drömmen, ha några ston som spottar ut sig fina gulingar med dressyrstam.Jag gillar verkligen mitt jobb men att syssla med hästavel på heltid hade nog varit rätt najs.Annars tycker jag det är kollegorna, närmaste chefen och organisationen som helhet (flextid, utrymme för utveckling, variation i arbetsuppgifterna, lagom press) som gör jobbet och med rätt ingredienser spelar det inte så stor roll exakt vad jag gör, tror jag.