Erfarenheter av denna vilstol?

Medryttarinna

Trådstartare
Hej, Finns det någon här som har erfarenheter av denna vilstol: Köp hållbara, svenska produkter hos oss | Landshopping.se
Den finns förvisso att köpa även på endra webbsidor, men jag har inte sett den i butik, så jag har inte kunnat provsitta i den. Det är ju viktigt att en vilstol är bekväm, så jag därav min fråga om någon här har erfarenhet av den?
Plus såväl som minus.
Den finns ju att få i olika träslag och även olika ytbehandlingar. Jag tänker mig en som endast är oljad (ingen pigmentering), men har inte bestämt mig än. Så kom med er feedback! Tack på förhand!
 
Jag tycker de är jättecharmiga!
För mig ser det ut att vara bekvämt för någon som är lång, och det är inte jag...
 
Hej, Finns det någon här som har erfarenheter av denna vilstol: Köp hållbara, svenska produkter hos oss | Landshopping.se
Den finns förvisso att köpa även på endra webbsidor, men jag har inte sett den i butik, så jag har inte kunnat provsitta i den. Det är ju viktigt att en vilstol är bekväm, så jag därav min fråga om någon här har erfarenhet av den?
Plus såväl som minus.
Den finns ju att få i olika träslag och även olika ytbehandlingar. Jag tänker mig en som endast är oljad (ingen pigmentering), men har inte bestämt mig än. Så kom med er feedback! Tack på förhand!
Ingen erfarenhet, men tycker inte den ser bekväm ut alls :/
 
Hej, Finns det någon här som har erfarenheter av denna vilstol: Köp hållbara, svenska produkter hos oss | Landshopping.se
Den finns förvisso att köpa även på endra webbsidor, men jag har inte sett den i butik, så jag har inte kunnat provsitta i den. Det är ju viktigt att en vilstol är bekväm, så jag därav min fråga om någon här har erfarenhet av den?
Plus såväl som minus.
Den finns ju att få i olika träslag och även olika ytbehandlingar. Jag tänker mig en som endast är oljad (ingen pigmentering), men har inte bestämt mig än. Så kom med er feedback! Tack på förhand!
Jag har en granne som har en sådan. Jag tycker att den är jätteskön!
 
Ryggstödet och sitsen är nog bekväma men i en vilstol vill jag kunna få upp fötterna från golvet så att man verkligen kan vila hela kroppen. Separata pallar är jag inget större fan av.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej :) Min förra hund gick bort snabbt i akut njursvikt och 2 dagar efter köpte min dåvarande pojkvän en ny hundvalp till mig (typ) Nu...
Svar
16
· Visningar
2 132
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 029
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 997
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp