Eskadron Dralon stalltäcket??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 132
  • Visningar Visningar 6 868
Sv: Eskadron Dralon stalltäcket??

Alla täcken är i 145 cm, förutom ett som påstår sig vara 145, men är nog snarare 155-160! :crazy:

Sorbe skrev:
Alla täcken är i 145 cm, förutom ett som påstår sig vara 145, men är nog snarare 155-160! :crazy:

Jamen hit med hela rasket då! :bump: :d

Sorbe skrev:
Men kommande hästen då? Tänk nu i vinter, ska h*n stå å frysa?! :crazy:

Hm, men hälften då? :D Så får din skaffa vinterpäls! :devil:

Vad ska du ha för häst? :)

Du som har ett sådant täcke, hur är det i storlekarna? Tycker du att det värmer och torkar upp bra?

Förmodligen(förhoppningsvis) blir det ett hannoveranar sto som kommer stå ute i en utebox och är helrakad. Tror du inte hon behöver täcken? :crazy:

Sorbe skrev:
Förmodligen(förhoppningsvis) blir det ett hannoveranar sto som kommer stå ute i en utebox och är helrakad. Tror du inte hon behöver täcken? :crazy:

Skaffa en renpäls att spänna fast på henne? :) :idea: Varmt och bra!

Diabolical_Kitten skrev:
Har Horze dom schabraken?! De har väl slutat tillverkas?

Horze har Eskadron Impuls dressyr och allround schabrak.

Men dom har ju bara dom med fyrkantsmönster... Inte det där vågmönstret.. Och överpris... Jisses :eek: På Flädie kostar de 500.....

Flädie? :confused:

Jaha, du tänkte på mönstret. Nej, just det mönstret som är på bilden (dressyrschabraket bla) finns nog inte hos Horze utan de har ju någon form av vågigt rutmönster. Men färgerna finns. :) Och ja, i alla fall dressyrschabraken är dyyyyra. Allroundschabraket kostar bara 349, medans dressyret kostar 775. :crazy:

Men jag tror (?) att Sorbe ska till Horze snart så h*n kanske kan kolla/vet om de har annat mönster än det som är i katalogen.

Allroundschabraken kostar lika mkt, men du tänker nog på ekonomi schabraken. Dom ser inte likadana ut...

Flädie i närheten av Lund. En ridsportbutik... Skitbilligt, skitbra helt enkelt.

Diabolical_Kitten skrev:
Allroundschabraken kostar lika mkt, men du tänker nog på ekonomi schabraken. Dom ser inte likadana ut...

Flädie i närheten av Lund. En ridsportbutik... Skitbilligt, skitbra helt enkelt.

Hum, det är möjligt. Jag kolla på hemsidan! :idea:
Är lite virrig nu när jag ska komma på vad jag ska önska mig i julklapp. :p

Aha! Har de någon internetbutik, eller hemsida? Annars är det ju kört för min del i alla fall. Vet du någon annan affär som säljer Eskadron schabrak billigare än Horze? Via internet? (Var bara tvungen att fråga)

Jag tycker faktiskt att den här färgen är snyggare än den ljusblå/bruna. Och passar bättre till en fuxskäck. :d

17090_L.jpg

/Elin, som har svårt att bestämma sig. :crazy:

Hittade andra snygga färger också, fast de har jag inte hittat i sverige. Synd att man inte är miljonär. :D :d

:love:
413_0.jpg

414_0.jpg

416_0.jpg

1020235g.jpg

1020236g.gif

1020234g.jpg

Fast det här svarta var inte så snyggt tycker jag...

1020237g.jpg

:love: :love:
1020233g.jpg

eskimpulsschabracke.jpg

eskimpulsschabrbleu-cogna.jpg

eskbrillantschabrbleu-cognac.jpg

img1359.jpg

kitt-marine-coll-g.jpg

Det här vet jag inte vad det är för märke men det var ruskigt snyggt, ser lite ut som RG.
img1295.jpg

*dreggel*

Henrikssons tar 600... Men jag vet inte om de har några kvar efter mässan. Det fanns något mer ställe som på mässan låg mittemot Henrikssons. Kommer du ihåg vad det hette? De hade massor med Eskadron...

Jag tycker alla är snygga... Jag vill ha hur mkt som helst från Eskadron...

Det sista är inte RG, jag såg dom på Falsterbo. Kostar ca 700... Jag vet inte vad märket heter men jag vet att det finns en butik i Skåne som säljer dom, men jag har glömt vad den heter.... Jag är själv på jakt efter såna...

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 435
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 506
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 683
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka