Eskadron Dralon stalltäcket??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 132
  • Visningar Visningar 6 868
Sv: Eskadron Dralon stalltäcket??

Diabolical_Kitten skrev:
Henrikssons tar 600... Men jag vet inte om de har några kvar efter mässan. Det fanns något mer ställe som på mässan låg mittemot Henrikssons. Kommer du ihåg vad det hette? De hade massor med Eskadron...

Henrikssons har bara allround kvar vad jag vet, jag vill ha dressyr. :(
Höm... Cahrlies Häst och Hund sålde massor av Eskadron grejer men de låg kanske inte mitt emot Henrikssons, men väl nära.

Diabolical_Kitten skrev:
Jag tycker alla är snygga... Jag vill ha hur mkt som helst från Eskadron...

Det sista är inte RG, jag såg dom på Falsterbo. Kostar ca 700... Jag vet inte vad märket heter men jag vet att det finns en butik i Skåne som säljer dom, men jag har glömt vad den heter.... Jag är själv på jakt efter såna...

Du också. :p Eskadron och RG har klart de snyggaste schabraken, tyvärr de dyraste också. Men snart, snart är det Eurohorse. :love: Om jag lyckas ta mig ner till Gbg.

Nä, det är inte RG, jag sa att det liknade. :d

Ligger inte det i JKPG? Har dom en hemsida?

Frågan är om inte Eskadron schabraken är helt slutsålda till Eurohorse :( Enligt Flädie tillverkas de inte längre.

Diabolical_Kitten skrev:
Ligger inte det i JKPG? Har dom en hemsida?

Frågan är om inte Eskadron schabraken är helt slutsålda till Eurohorse :( Enligt Flädie tillverkas de inte längre.

Jag vet inte var det ligger, kan kolla
De har ingen hemsida vad jag vet.

ALLA Eskadron schabrak?
De med sånt där mönster du ville ha (?) finns ju i alla fall till salu i tyskland, och det står inget om begränsad upplaga eller så där..

Nej, de Impuls schabraken. Det är såna trender som komme och går, och Eskadron tillverkar ofta säsongsprodukter som finns i nåt år, sen försvinner dom.
Flädie kunde bara beställa hem vissa schabrak, men inte alla som finns.

Charlies och Henrikssons låg bredvid varandra! ;) Mitt emot oxå om man vill säga det så! ;)

Lord Owen skrev:
Men jag tror (?) att Sorbe ska till Horze snart så h*n kanske kan kolla/vet om de har annat mönster än det som är i katalogen.

Jag funderar på att åka dit i helgen. Men på lördag morgon har vi sk. "bytis" i stallet, så tänkte samla ihop massa hästsaker som jag inte behöver å se om nån kanske vill köpa så kan jag sen sticka till Horze å shoppa! :D
Sen är jag upptagen på söndagen... Med vad får ni veta sen! ;) Så kanske senare på söndagseftermiddagen kanske, beror ju på hur länge de har öppet!

En bild från Horze i Stockholm:
grimmor.jpg
:love:

Sorbe skrev:
Charlies och Henrikssons låg bredvid varandra! ;) Mitt emot oxå om man vill säga det så! ;)

Så bra koll hade inte jag. :p

Sorbe skrev:
Jag funderar på att åka dit i helgen. Men på lördag morgon har vi sk. "bytis" i stallet, så tänkte samla ihop massa hästsaker som jag inte behöver å se om nån kanske vill köpa så kan jag sen sticka till Horze å shoppa! :D
Sen är jag upptagen på söndagen... Med vad får ni veta sen! ;) Så kanske senare på söndagseftermiddagen kanske, beror ju på hur länge de har öppet!

En bild från Horze i Stockholm:
grimmor.jpg
:love:

Ja, jag sitter och väntar på att du ska ha varit på Horze och kollat mina vantar (dessutom kan du ju kolla vad som finns av "våra" täcken, schabrak, lindor, grimmor osv? *titta snällt*). :bump:

Jag har en sådan grimma (pekar på den blå) med brunt fårskinn. Den är urfin! :love:

Självklart.. Det är ju alltid där var det är som dyrast som det är kvar... Blä...

Det är väl tur att jag inte har en sadel att köpa saker till....... Annars hade jag nog köpt Eskadron schabrak.. Det är ju 4 stycken jag vill ha... Shit avd dyrt det hade blivit...

Diabolical_Kitten skrev:
Självklart.. Det är ju alltid där var det är som dyrast som det är kvar... Blä...

Det är väl tur att jag inte har en sadel att köpa saker till....... Annars hade jag nog köpt Eskadron schabrak.. Det är ju 4 stycken jag vill ha... Shit avd dyrt det hade blivit...

Ja, det är alltid så verkar det som.
Men som sagt, det är ju jul snart.

Jag har ju egentligen inte heller någon sadel att köpa sådana här schabrak till, min Espaniola funkar liksom inte med sådana schabrak. Men när jag förhoppningsvis får min ST dressage nästa år, då ska det bli lite stil på det hela. :D Jag räknade förresten mina schabrak idag, jag har 10 st. Tror nog det räcker med 1 Eskadron, jag borde nog använda "slut" mina gamla.

När jag var där hade Horze mest av de ljusblåa sakerna faktiskt! :D

Sorbe skrev:
När jag var där hade Horze mest av de ljusblåa sakerna faktiskt! :D

Nämen!
De har stil! :D :p

Men lova mig en uppdatering när du varit där! *tjata* ;)
Hur är det med unghästen som det trasslade med?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 435
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 506
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 683
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka