Eskadron Dralon stalltäcket??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 132
  • Visningar Visningar 6 868
L

Lord Owen

Är det någon som har det som har bild på hur det ser ut i andra färgkombinationer? Jag vet att jag sett det i typ brunt och ljusblått men kommer inte ihåg riktigt hur det ser ut. :crazy: Den färgen tänkte jag köpa det i men som sagt, om någon har bild så vore det kul! :)

Här är det i mörkblått/ljusblått
24350_L.jpg

Sv: Eskadron Dralon stalltäcket??

Jag har ett mörkblått/brunt, som är jättesnyggt. Dock är passformen usel på mitt täcke. Det var ett par år sedan jag köpte mitt, så förhoppningsvis har de ändrat det nu...:smirk:

Här är bilder på lite andra färger:

dralonfarbig480_462.jpg

Jag tror att jag har det längst till höger. Har brun undersida.
dralon_abscw_decke_gross.jpg

Dralon-Abschwitzdecke.jpg

EskadronDralonRugAnth.jpg

Tack för bilderna men den färgkombinationen jag sökte finns inte där. :( Jag letar efter ett som är ljusblått och ljusbrunt/brunt. Undrars var jag kan hitta bild på det...?

Annars jättebra bilder!

Där har vi det! Tack Sorbe!! :love: :love:

Nu kan jag printa ut bilden och ge till föräldrarna som ska till Horze. :) Ska ha täcket (rutiga), det isblå schabraket (ligger "ovanpå" det bruna) med brun kant och de bruna lindorna samt det randiga grimskaftet. :love: :love:

Gud vad fint det är. Älskar det där täcket, så mjukt så jag vet inte vad.

..
Förresten, finns det ett täcke som är ännu ljusare i det bruna eller är det bara bilden som är mörk? (Tycker att luddet på grimman är mörkare än i verkligheten också)

I found it! :banana:
Google är allt för underbart ibland! :love:

Ja du, bra fråga! Luddet ser ju nästan svart ut på grimman där! :crazy: Sen är det ju fotat i en studio och kollar du på bakrunden så är det ju "ränder" på, så blir det ibland när man förminskar bilder och då kan även färgerna bli lite missvisande...

Ja, jag orkade aldrig söka. Bra att det finns sådana som du till det. :) ;)

Jag tror att färgerna helt enkelt är lite mörkare på bilden, för täcket är ljusare i verkligheten och de blå schabraken är också lite ljusblåare (inte det "grönblå" men de andra). :D Big deal egentligen. :p

Fast jag fattar inte vad det svart/vita schabraket gör där. Utböling! :mad:

Kollar du noggrant så är det faktiskt trådar i färgerna isblå, camel och mocca! ;)

Sorbe skrev:
Kollar du noggrant så är det faktiskt trådar i färgerna isblå, camel och mocca! ;)

Men de var inte tillräckligt synliga. ;)

När ska du till Horze tror du?

Vaddå rik, det är ju jul snart. :angel: :D

Lord Owen skrev:
Men de var inte tillräckligt synliga. ;)

När ska du till Horze tror du?

Haha. Jag ska förstora upp bilden å se om det syns då! ;) Kanske i morgon tror jag! :)

Kul! Om du far dit imorrn vill du kolla upp om de där Roeckl handskarna finns där då? De som är fodrade med dun. :love:

Hehe :p
Själv måste jag köpa ny sadel eftersom min häst har växt ur den gamla. Så det är liksom prio nr 1 just nu. Hon har stått "ofrivilligt" i en månad snart :crazy:

Dessutom tycker mina föräldrar att jag har täcken så det räcker o blir över så nåt hästtäcke skulle dom nog aldrig gå med på att köpa till mig i julklapp :p

cactuspower skrev:
Hehe :p
Själv måste jag köpa ny sadel eftersom min häst har växt ur den gamla. Så det är liksom prio nr 1 just nu. Hon har stått "ofrivilligt" i en månad snart :crazy:

Dessutom tycker mina föräldrar att jag har täcken så det räcker o blir över så nåt hästtäcke skulle dom nog aldrig gå med på att köpa till mig i julklapp :p

Varför har hon stått? Går ju att rida barbacka! :) Det gjorde jag jättelänge innan jag hittade rätt sadel.

Äh, jag har redan 11-12 täcken men det skadar inte med fler. :love:

cactuspower skrev:

Aldrig funderat på om de har rätt? För den där listan du skicka mig var ju inte direkt kort... :smirk:

Kanske ska förtydliga förresten, jag har 12 täcken varav 2 är shettisens, 6 är Owes och resten är för små och ute till försäljning. :p

Jag har ingen häst just nu, men har täcken som räcker till säkert 5 hästar året om! :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 435
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 506
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 683
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka