Eskadron läderskydd??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 3 187
Sv: Eskadron läderskydd??

De är snyggare på bild, de har för glesa sömmar.
Bättre att satsa på gel skydden.

tror de ligger på 1500 för fram och 800 bak.

Min kompis har dem (bor i tyskland)

Q

Tycker också de är snyggare på bild... Jag har sett dom i Sverige men kommer inte på var just nu.

*kl*
Nu är dom klara att beställa *weeeeeeeeeee*... har beställt senskydden.. mumma så snygga.. dock kommer de i februari men ähh de som väntar på nått gott väntar adrig för länge..

Jag funderar på att köpa dressyrgjorden då min är borta / *host* blivit stulen. *host*

Dom är :love: :love:

Fantastiskt mjuka och sååå snygga färger.. hade jag haft någon användning för dom hade jag knipit dom bruna direkt!

Vi har tagit hem dom på jobb och jag klappar på dom då o då :D

Puttar lite på en gamal tråd, och undrar om någon har införskffat dem??

Lite nyfiken på dem, då de är mkt snygga!!

Jag puttar en gång till.

Någon som har dessa skydd och kan säga något om dom? Någon som kanske har en egen bild på dem?

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: Fibusen
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
612
Senast: skiesabove
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
399
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka