Ett riktigt B-R-A regntäcke...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 771
F

fälttävlansnörd

Vill jag OCH mina hästar ha...

Med hals, helhals!
Fodrat, kanske 100-200 gram.
Och så vill de kunna röra sej!
Och det ska finnas i 125 + 135 om det är normala strl.

Förslag tack :D
Gärna pris + inköpsställe också...

Sv: Ett riktigt B-R-A regntäcke...

På ridsportshopen har dom ett Shires Typhoon Combo med 100 g foder. Det är i färgen airforceblå/ljusblå. Finns i stl. 125-165 cm och kostar just nu 650:- ord. pris är 989:-

Bild på täcket:
95VCS.jpg

Har själv inte just den modellen för jag tycker det känns lite onödigt med halsarna spec. om man bara ska ha med tunnare foder i (bara min åsikt alla tycker ju olika) men jag har en annan modell från Shires som jag är jätte nöjd med! Utmärkt passform, bra kvalité, mycket bra täcke för pengarna skulle jag vilja säga. Det beställde jag från ridsportshopen.com

Annars har väll Horseware Amigo täcken som man kan köpa lösa halsar till? Finns väll nåt Amigo som har typ 200 g foder om jag inte minns fel? Och som man sedan kan köpa en lös hals till.

Coolt. jag har ju redan vintertäcket i det där.. ska kolla :D

Ett sånt har jag funderat på också. Har det helt ofodrade regntäcket men det är för kallt om det kommer regn blir han iskall på rumpan.

Min andra häst har ett Horseware Rhino Wug Lite, det är kanonbra! :bow: Jag har bara halvhals, men finns med helhals också. Det är inget foder i det.

Liknande trådar

Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 509
Senast: mackan
·
Utrustning Ni som har riktigt stora hästar, vad har ni för eksemtäcke på dom? Denna värld är helt ny för mig så jag har ingen aning om vilka märken...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: lomuxx
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
4 004
Senast: Barrel
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 981
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka