Ett skit att vara jag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är skit att vara jag. Nu sitter jag här med en ångestattack igen. Jag har ringt två personer i hopp om att kunna åka över till någon av dem, men de har inte svarat i telefonen. Så jag sitter här och skakar. Den här gången var det mat jag ätit som triggade ångesten. Det var sådan mat jag inte brukar äta. Egentligen finns ingen anledning att få ångest, men när tanken väl har slagit rot så är ångesten ett faktum. Nu väntar jag på att Theralen ska kicka in. Det kan ta ett tag.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort mitt förra inlägg för allt bara blev förmycket. Men om jag ska samman fatta det så var det att jag skolkade idag min sista...
2
Svar
29
· Visningar
1 813
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
827
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 241
Senast: Ajaj
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 775
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp