Etta kryss tvåa...

Nu ska jag kolla igenom formulären från Vintersol... Innnan det är dags att spärra in Minnie o dra till kurator och träning...

Det känns mer o mer, som det inte är meningen att man ska åka...
😛


"Flyg Flygresan sker i grupp med ordinarie charterplan. OBS! ej handikappanpassat"
"Bagage Tillåten bagagevikt med Thomas Cook är 20 kg + 5 kg handbagage för de som stannar 4 veckor och
20 kg + 5 kg handbagage för de som stannar 3 veckor. Tänk på att det kan variera om Du reser med
annat bolag.
OBS! El-mopeder får ej medtagas, prioritering av individuellt anpassade el-rullsolar måste göras pga. begränsning
av bagage på flyget.
Alla hjälpmedel måste anmälas innan avresa, ange sort, mått och vikt.
Angående bagagehantering: om hjälp med bagage önskas måste handikappservice beställas - fyll i på
planeringsblanketten under punkt.5. Se separat skrivelse om bagagehantering i brev 3.
Du måste själv ta Ditt bagage från bagagebandet på Teneriffa, Vintersols personal har EJ tillträde till
ankomsthallen!
Kom ihåg att märka allt bagage med namn, tänk på att även märka lösa delar på tex. rullstolen"

"ID-armband Vintersol har infört ett system med ID-armband som delas ut vid ankomst och skall bäras under
vistelsen. Detta ID-armband berättigar till kost och rehab. (Finns även för assistent/medföljare som
betalat helpension.)" - Alternativ fotboja
😃

"Fritid Möjlighet till förströelse och aktiviteter, baserade på kultur, idrott och nöje.
Vår aktivitetsledare ger Dig information och hjälper till att boka utflykter.
Priser beror på utflyktsmål mm.
Fotostatkopia på pass samt Europeiska sjukförsäkringskortet är alltid bra att ha med på utflykt!" - Hmm... häst....?

Whohoooo!!!

"Internet Det finns kostnadsfri WIFI på hela anläggningen"

Jag ska försöka sparka igång skrivaren när jag kommer hem, efter kurator och trning... måste skriva ut papperen, för att fylla i dem och sen maila dem...
😛


Undrar om jag ska ha med både rullstol o rulltor.. tål att tänkas på... Men inte så lång betänketid, då jag bara går enstaka meter med rullator...

men att man verkar ha "förströelsetid", gör ju att jag nog ska kosta på mig att hyra "elmoppe"...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp