Andra regler i Eurovision så det kan aldrig bli samma. Måste gå snabbare och ingen extra personal
Jag tycker att de borde behålla skogen. Och köpt in finare plastgran...
Hoppas att det här inte drar ner poängen från folk och jury!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andra regler i Eurovision så det kan aldrig bli samma. Måste gå snabbare och ingen extra personal
Jag tänkte också det. "Stackars honom, ut på scenen direkt efter KAJ"...Jättefint levererat av KAJ!
Jag tycker synd om Portugal. Låten var fin, men den har inte en chans att gå vidare, särskilt inte när den kommer direkt efter KAJ.
De ville inte ha för fina granar. De frisserade dem lite för att få dem mer realistiska.Jag tycker att de borde behålla skogen. Och köpt in finare plastgran...
Hoppas att det här inte drar ner poängen från folk och jury!
Ja den var braNorge - Denna var bra! Behövde piggas upp efter Portugal![]()
Ja stackars sate, efter KAJs final.Jag tänkte också det. "Stackars honom, ut på scenen direkt efter KAJ"...![]()
De ville inte ha för fina granar. De frisserade dem lite för att få dem mer realistiska.
Är det nu vi ska skylla på att det tydligen var svensk låtskrivare där?Norge lät som vilken poplåt som helst.
Norge lät som vilken poplåt som helst.
Krya på dig!Håller med om Portugal rena sömnpillret. Måste säga att jag nog inte riktigt registrerade Norges bidrag har feber så är lite trött.