Bukefalos 28 år!

Eurovision Song Contest 2015 - semifinal 2!!

Gillade verkligen Cypern i inför... Men nu tycker jag den är VÄLDIGT lik en 80tals låt ... Och det förstör för nu tänker jag bara på den låten (och försöker komma på vad den heter ... )

Sverige (nähääää :P )
Tjeckien
Schweiz
Israel
Norge
Portugal
Cypern
Lettland
Malta
Azerbajdzan
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
 
Jag är sen "Lane moje" 2004 :love:

Googlade lite och Željko Joksimović som sjöng (och skrivit) "Lane Moje" har även komponerat "Lejla" samt årets Montenegro-bidrag. Sjukt kompetent låtskrivare och språken (språket?) serbiska/bosniska är ju fantastiskt behagliga.
 
  • Gilla
Reactions: Io
Googlade lite och Željko Joksimović som sjöng (och skrivit) "Lane Moje" har även komponerat "Lejla" samt årets Montenegro-bidrag. Sjukt kompetent låtskrivare och språken (språket?) serbiska/bosniska är ju fantastiskt behagliga.

Det är så vackert! Kan för fasen förföra vem som helst :love:
Instämmer ang. Željko med :love:
 
Slovenien... ÄLSKAR klänningen ! MEN om du nu vet att du sjunger bättre med hörlurar på dej ... Hört talas om mental träning ? Ser ju för taskigt ut och urbota löjligt ...

Näää Luftfiol ??? Allvarligt ???

Sverige (nähääää :P )
Tjeckien
Schweiz
Israel
Norge
Portugal
Cypern
Lettland
Malta
Azerbajdzan
Slovenien
Montenegro
San Marino
Litauen
Irland
 
Polen får nog många sympatiröster, har hunnit se att väldigt många tycker hon är en "hjälte" och "så stark som tagit sig tillbaka till musiken" efter olyckan.
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 708
Senast: Rosett
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 941
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 151
Senast: voltis
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 615
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp