Eurovision Song Contest 2019 - SEMIFINAL 1

Alltså, Portugal! Underhållning! ESC-bidrag om att han tar sönder sin mobiltelefon för att han försökte ringa himlen för att ta reda på vem som dödar.

Gillar mer och mer!
 
Håller nu en tumme för Grekland, den otroligt nervöse Belgien, Island, Ungern, Estland, Serbien, Finland, Tjeckien, Australien och... Tja Cypern då för att få ihop en topp 10 ;)
 
Israels bidrag är återigen tillbaka till något vettigt istället för fjolårets skit. Lite segt kanske men åtminstone lite tryck.
 
San Marino.... Jag orkar inte ens kommentera tävlingen just nu....
VEM röstade på dom???

Jag går o lägger mig...

Först grattis till Grekland och Estland!
;)
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 285
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 341
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 444
Senast: Lingon
·
Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 304
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp