Eurovision Song Contest 2019 - SEMIFINAL 2

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare voltis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 87
  • Visningar Visningar 6 993

Bukefalos 30 år!

Var det bara jag som tyckte att bildproduktionen var dålig? Jag kan inte förklara varför, men det kändes liksom stressat och som om timingen saknades?

Var det bara jag som tyckte att bildproduktionen var dålig? Jag kan inte förklara varför, men det kändes liksom stressat och som om timingen saknades?
Jag håller med, den var riktigt dålig. Man såg t.ex. på John att de missade att få till kamera-vinklar hela tiden, och de missade en del när de bara skulle filma green room och sånt. Jag hoppas på att det blir bättre till finalen. :crazy:

Jag håller med, den var riktigt dålig. Man såg t.ex. på John att de missade att få till kamera-vinklar hela tiden, och de missade en del när de bara skulle filma green room och sånt. Jag hoppas på att det blir bättre till finalen. :crazy:
Jag funderade också på det när det gällde Lundvik. Det satt inte direkt som en smäck.

Det blev ju så tydligt på Johns uppträdande eftersom man sett det förut. Jämför man det där med när han uppträdde på Melodifestivalen (som jag sett ett antal gånger pga fyraåring...) så ser man stor skillnad.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka