Eurovision Song Contest 2020 - Sveriges 12:a

Island absolut etta, men för mig är Sverige inte tvåa. Topp 10, lätt med det här startfältet. Antagligen topp 5.

Finland in i topp 10. Hoppas på mer nästa år. De kan ju, egentligen, men de tar dåliga beslut på vägen, som gör att andra inte fattar.
Nej, jag håller egentligen med, men min tävlingsanda vill gärna ha Sverige i toppen :D
 
Här var det länge sedan jag loggade in! Men fick ett stort behov av att ventilera ESC. :bump:
Tycker också det mesta är segt och likt varandra.
Fastnade dock för Frankrikes låt (oxå seg iofs) men skön. Gillade videon när han står uppe i Eiffeltornet. Mäktigt! :love:
 
Lyssnat på alla låtar hela dagen på sporify idag och speciellt en låt växte mkt: Finland!

Lät ju fint live och så, men ddt var sååå trist och han såg ut som en pastor.
På spotify lät det riktigt bra!

Men Island känns även idag så rätt vinnare, älskar låten och framträdandet!

Sen är Bulgariens låt väldigt behaglig att lyssna på....

Och greklands låt tjänar mkt på att bara lyssnas på, ej ses ;)

Lite reaktioner så här dagen efter :D
Småtrevlig show igår där mamas live och Måns/Mede var härliga att se! Bästa mellanakten jag sett i ESC!
Och Lynda... :laugh::love:
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 240
Senast: Rosett
·
Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 209
Senast: voltis
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 315
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp