Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
AlltsÄ bara att heta Windows95man och börja numret med att klÀckas ur ett stort jeansÀgg Àr vÀrt minst tvÄ telefonröster frÄn mig. Koreografin och att det Àr det enda numret som fÄr mig att skratta högt - minst tvÄ till.
Armenien tÀnkte att de kan rÀdda upp en trÄkig lÄt och ett mÀrkligt framtrÀdande genom att alla gör crazy eyes sÄ fort kameran filmar dem i nÀrbild?
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
Bukefalos IgÄr och idag har det hÀnt mig igen att jag har fÄtt upp detta lite dÄ och dÄ:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
Ăvr. Djur Borde jag ha tĂ€nkt pĂ„, sĂ„ Ă€r det förstĂ„s :idea: och ruvar hönan sĂ„ fĂ„r man helt enkelt(? đ ) plocka bort Ă€ggen fortare. Kan man ge hönan...
HundtrÀning I bruksspÄret kan de bÄde apportera apporten och ha en passiv markering (sitt, ligg eller frys). Vad man vÀljer Àr olika. En del vÀljer...
HÀstvÄrd Har ett sto som för ca 1Är sen blev skrÀmd och skenade pÄ blÄ is. Efter det tog hon vid ridning för första gÄngen fel galopp, men kunde...