Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
AlltsÄ bara att heta Windows95man och börja numret med att klÀckas ur ett stort jeansÀgg Àr vÀrt minst tvÄ telefonröster frÄn mig. Koreografin och att det Àr det enda numret som fÄr mig att skratta högt - minst tvÄ till.
Armenien tÀnkte att de kan rÀdda upp en trÄkig lÄt och ett mÀrkligt framtrÀdande genom att alla gör crazy eyes sÄ fort kameran filmar dem i nÀrbild?
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
HÀstnyheter Genom att anvÀnda hÀstgödsel vid plantering tar du vara pÄ lokal nÀring i kretsloppet. RÀtt hanterad blir den en vÀrdefull resurs för...
HÀstnyheter Henrik von Eckermann Àr inte lÀngre vÀrldens bÀste ryttare. Efter 33 mÄnader pÄ tronen lÀmnar han nu över armbindeln till amerikanske...
Hemmet Precis fĂ€rdigmĂ„lat och sĂ€msta möjliga ljus men guuud vad jag Ă€lskar den gröna fĂ€rgen vi valde till fondvĂ€ggen i köket đ Ser fram emot...
TrÀning Lektion pÄ islandshÀst i gÄr. Terminens sista. Vi började i skritt pÄ en fyrkant dÀr vi skulle vÀnda för ytterhjÀlperna. HÀsten svarade...