Event Basic

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trampe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 810
T

Trampe

Ska eventuellt köpa ett Event Basic Stalltäcke från www.erikshastshop.com, tycker det ser himskans fint ut. Men jag undrar om nån vet hur storlekarna är på de täckena?
Min pålle är 163 cm i manken, ganska smäcker i kroppen och har i vissa täcken 135 och i vissa 145.
Please Help! Tycker det är så krångligt att behöva skicka tillbaka om det inte skulle passa... :crazy:

Sv: Event Basic

Är det verkligen ingen som har något Event-täcke???

Sv: Event Basic

Jodå jag har :) Vet inte vilket täcke det är du ska köpa, men jag har det olivgröna termotäcket och det tkr jag är normalt i stl.
Sen har jag ett brunt regntäcke (ofodrat), det är väl normalt oxå eller kanske NGT stort men typ normalt!
Har oxå ett grått fleecetäcke (det jag har kostade typ 500) o även det passade pållis bra.

Min drar 145 i övriga täcken, o har även det på dessa.

Liknande trådar

Utrustning Hjälp mig spåna. Jag använder Horseware, deras utbud passar min täckesfilosofi. Men om ni har andra tips som ger mig Halvhals... 2
Svar
35
· Visningar
4 091
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
31 106
Senast: Åsa A
·
Utrustning Hejsan! I falsterbo sprang ja förbi en liten affär som jag senare fått reda på kursade efter falsterbo. De sålde ut de vackraste...
Svar
8
· Visningar
3 109
Senast: gylle
·
Utrustning Vilka hästar tycker ni Horsewares utetäcken passar till? Hur är de i storlekarna? Jag har ett gäng gamla utetäcken från Horseware...
Svar
9
· Visningar
1 561
Senast: Tallyhoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka