Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(DN)
Att fyra OS-hästar i hoppning åker fast för behandling med samma otillåtna medel, innehållande capsaicin, kan inte vara oavsiktligt. Det säger den svenske experten Peter Kallings.
Irländaren Denis Lynch, en av de diskade pga att hästarna testat positivt för capsaicin, hade använt en salva som heter Equiblock. På burken står texten ”will not test positive”. Av detta kan man lära att man inte kan lita på tillverkarnas uppgifter. Jämför diskussionen i denna tråd. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=852396
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Kropp & Själ Jag lyckas mest bara snurra mig djupare in i min livskris. Varför ska det vara så svårt med människor och känslor och kommunikation och...
Ekonomi & Juridik Ni har ett kontrakt och du har betalat, om det inte finns något datum som betalningen skulle vara säljaren tillhanda så kan hon inte...