MissFideli
Trådstartare
Hela tiden. 5-10 ggr/dag. Och det blir bara värre och värre, vad kan det bero på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en rätt generell rant. Folk som har problem med program utan att nämna vilken version det. Folk som får bluescreen men inte skriver ner vad det står. Folk som frågar om något felmeddelande men bara skriver delar av meddelandet/deras egen tolkning.Det sista kan ju bero på att alla inte är dataexperter och vet vilken bakgrundsinfo just du vill ha![]()
Bitter? Inte ens i närheten. Pryder bara inte allt jag skriver med en skottkärra smilies.Varför så bitter? Bara för att du ser det som en självklarhet gör alla andra kanske inte det.
Det kunde lika gärna varit så att lösningen på problemet var mycket enkelt, om det var ett vanligt förekommande fel.
Min slutledningsförmåga är just fine.Tjaa, på ett annat forum visste dom precis vad jag menade så uppenbarligen är det fler än jag som kallar det Explorer.
Myself skrev:Internet Explorer (vilket jag antar att du menar?) ...
More me skrev:Mycket troligt är dock att det är något av femtioelva olika plugins och andra skräpprogram som bråkar.
Seriously? Jag fortsatte skriva om saker som jag uttryckligen sa inte direkt var kopplade till din fråga efter att du redan efter första svaret bestämt dig för att byta webbläsare istället. Problemet fanns därmed inte längre och ingen lösning/hjälp behövdes längre. Detta extrapolerat från din andra tråd.Men jag kan säkerligen få hjälp från folk som kan OCH är villiga att hjälpa till. Så du behöver absolut inte ställa upp.
Frågan är ju då varför du äns tar dig tid att svara?
Bara för att jag vet mer än TS om detta så klankar jag inte ner på henne för bristfällig information, utan försöker istället hjälpa till efter bästa förmåga. Du gör nog TS en större tjänst att inte svara överhuvudtaget.
Källa: Release Notes for Internet Explorer 7Microsoft skrev:If you are having problems with Internet Explorer 7 hanging, crashing, silently closing or other bizarre behavior, an incompatible toolbar or other add-on maybe involved. The fastest way to determine if an add-on is causing the problem is to run Internet Explorer 7 with no add-ons. You can do this by going to Start, clicking All Programs, click Accessories, click System Tools and click Internet Explorer (No add-ons). This disables all add-ons from loading in that instance of Internet Explorer. If the problem goes away, you can manually disable specific add-ons to find the specific one causing the problem. Below are instructions on how to manually disable a specific toolbar and a list of known incompatible toolbars that can cause serious issues with Internet Explorer 7.
To disable a toolbar open Internet Explorer 7, follow these steps:
In Windows, click the Start button.
Click All Programs.
Click Accessories.
Click System Tools and then click Internet Explorer (No add-ons).
Once you determine the toolbar causing the issue, you should uninstall the toolbar through Add or Remove Programs in Windows Control Panel and then check the toolbar’s website for an updated version.
Funderar också på FF, katt-temat var så sött![]()
![]()